اتفاقی جالب در کمتر از ۲ هفته/ آقای بی‌حاشیه دوباره کاپیتان می‌شود؟

0

پرسپولیس نیوز

هرچند احمد نوراللهی به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و لبنان انتخاب شد ولی به اعتقاد خیلی از کارشناسان، وحید امیری بهترین بازیکن زمین بود. وحید که روی هر دو گل تیم ملی مقابل لبنان نقش پررنگی داشت یکی از ستاره های فوتبال ما محسوب می شود.

بسیاری از مربیان و هواداران وحید به او لقب آچار فرانسه داده اند چرا که وحید در چند پست مختلف برای تیم ملی و پرسپولیس بازی می کند و هر وقت هم به میدان رفته کیفیت بالای خودش را نشان داده است.

اما به غیر از توانایی های فنی، امیری که فوق العاده بی حاشیه و آرام است به لحاظ اخلاقی هم مورد قبول همه است و به نوعی همه خصوصیات یک کاپیتان را دارد.

با کارت زردی که علیرضا جهانبخش مقابل لبنان دریافت کرد کاپیتان تیم ملی در بازی سه شنبه مقابل سوریه غایب خواهد بود. از طرفی احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد هم با توجه به بازی های گذشته تیم ملی، شانس کمی برای فیکس بازی کردن در بازی با سوریه خواهند داشت. از همین رو وحید امیری بیشترین شانس را برای بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی در دیدار مقابل سوریه خواهد داشت.

اگر حاج صفی یا انصاری فرد در ترکیب باشند یکی از این دو بازیکن کاپیتان خواهد بود ولی در صورت نیمکت نشینی آنها و فیکس بودن امیری که بسیار هم محتمل است وحید بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو خواهد بست.

چند ماه قبل و در بازی ایران مقابل هنگ کنگ که در چارچوب دور اول انتخابی جام جهانی برگزار شد امیری برای دقایقی در نیمه دوم کاپیتان تیم ملی شد و با بازوبند کاپیتانی گل هم زد.

وحید همچنین در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ هم که مقابل گل گهر برگزار شد در غیاب سید جلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا بازوبند تیمش را به بازو بست. اگر وحید در بازی با سوریه بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو ببندد تبدیل به بازیکنی می شود که در کمتر از ۲ هفته هم کاپیتان پرسپولیس و هم کاپیتان تیم ملی شده است.

اخبار فوری پرسپولیس

اتفاقی جالب در کمتر از ۲ هفته/ آقای بی‌حاشیه دوباره کاپیتان می‌شود؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ