ورود به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک تهران اینترنتی

0

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک تهران خاوران ، تهران اتحاد میثم تهران الغدیر چیتگر موتور سیکلت باقرشهر ، سامانه نوبت دهی تعویض پلاک تهران سامانه نوبت دهی تعویض پلاک خودرو nobatdehi.epolice.ir

نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی تهران

  • برای نوبت‌گیری، ابتدا باید وارد سامانه اینترنتی نوبت دهی در اینجا شوید.
  • در اولین مرحله و پیش از هر اقدامی، باید در سامانه تعویض پلاک ثبت‌نام کنید.
  • بر اساس انتخاب استان، شهر و نوع وسیله نقلیه، جستجوی مراکز انجام می‌شود و در ادامه، لیست تمامی مراکزی را که ظرفیت نوبت‌دهی را برای فک پلاک اینترنتی در شهر مورد‌نظر دارند، نمایش داده می‌شود
  • با انتخاب مرکز مورد‌نظر، روز و ساعات‌ قابل‌انتخاب برای مراجعه حضوری دیده می‌شود.
  • در مرحله آخر، با ثبت ﭘﻼک نصب‌شده ﻓﻌﻠﯽ، (پلاک ﻓﺮوﺷﻨﺪه) مدارک لازم برای فک پلاک مشاهده و با انتخاب دکمه ثبت، نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌شود.

 

ورود به سایت نوبت دهی تعویض پلاک www.nobatdehi.epolice.ir

راهنمای تعویض پلاک اینترنتی تهران

  • مراجعه حضوری خریدار و فروشنده یا نماینده قانونی آن‌ها (وکیل) همراه با خودروی معامله‌شده در تاریخ مقرر به مرکز فک پلاک مربوطه، الزامی است.
  • پس از نوبت‌ دهی اینترنتی در سامانه مربوطه، خریدار و فروشنده باید برای تکمیل فرایند، در روز و ساعت مقرر، همراه با اصل شناسنامه و کارت ‌ملی خریدار و فروشنده، اصل سند مالکیت خودرو و کارت خودرو به مرکز مشخص‌شده مراجعه کنند.
  • لازم به ذکر است که در صورت مفقودی سند‌ مالکیت خودرو، درج یک نوبت آگهی در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار در این خصوص، الزامی است و فرایند مراکز تعویض پلاک، بعد از سپری‌‌شدن ده روز از تاریخ درج آگهی فوق، امکان‌پذیر است.
  • ارائه مدارک احراز محل سکونت خریدار شامل سند مالکیت یا اجاره‌نامه معتبر به ‌نام شخص خریدار، همسر، پدر یا مادر وی هنگام مراجعه حضوری، الزامی است.
  • در صورت عدم احراز محل سکونت خریدار توسط مرکز فک پلاک، خریدار ملزم به ارائه مدارک تکمیلی مانند دفترچه تأمین اجتماعی، معرفی‌نامه از کارگزینی محل خدمت با درج آدرس منزل برای کارکنان دولتی یا معرفی‌نامه از آموزش‌ و‌ پرورش منطقه محل سکونت فرزندان با درج آدرس منزل خواهد بود.

مراکز تعویض پلاک سامانه نوبت دهی تعویض پلاک تعویض پلاک تهران تعویض پلاک اینترنتی تعویض پلاک

قوانین و مقررات سامانه نوبت‌ دهی تعویض پلاک

در حال حاضر، هر فرد تنها مجاز به انتخاب یک نوبت در مراکز مربوطه است و در صورت عدم مراجعه در روز و ساعت مقرر، نوبت متقاضی به‌صورت خودکار باطل می‌شود.

لازم‌ به ذکر است که در صورت عدم مراجعه متقاضی در نوبت ثبت‌شده جهت فک پلاک، رزرو و دریافت نوبت آتی برای وی با محدودیت‌هایی مواجه خواهد شد؛ لذا در صورت انصراف از مراجعه در تاریخ مورد‌نظر، متقاضی باید پیش از سر‌‌رسید مقرر، نسبت به لغو نوبت دریافت‌شده از طریق حساب کاربری خود در سامانه مربوطه اقدام کند. خریدار باید قبل از انجام رزرو و نوبت‌گیری، نسبت به تکمیل مدارک احراز محل سکونت خود (که در بخش قبلی به آن‌ها اشاره شد) اطمینان حاصل کند.

هنگام مراجعه حضوری، اطلاعات ثبت‌شده در سامانه مربوطه، با شخص مراجع مطابقت داده خواهد شد و تنها با ارائه مدارک هویتی متقاضی به‌همراه خودرو با شماره پلاک ثبت‌‌شده، مجوز ورود به مرکز داده می‌شود.

درنهایت، لازم به یاد‌آوری است که با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، از ورود اشخاص همراه خریدار و فروشنده به مراکز جلوگیری خواهد شد؛ هم‌چنین ورود افراد بدون داشتن ماسک نیز ممنوع است. لازم به ذکر است که قبل از ورود به پارکینگ، غربال‌گری و تب‌سنجی مراجعین نیز انجام می‌شود؛ لذا در صورت مشاهده علائم بیماری، از مراجعه به مراکز تعویض پلاک جداً خودداری فرمایید.

ساعت باز شدن نوبتهای جدید در سامانه بر اساس زمان بندی استانی

به اطلاع کلیه متقاضیان خدمات مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری می رساند از روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۴، نوبتهای جدید هر روز بر اساس جدول زیر در سامانه بارگذاری می شوند و هموطنان می توانند نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند.

استان ساعت بازگشایی نوبتهای جدید روزانه
تهران ۰۸:۰۰
البرز ۰۸:۰۰
تهران(حومه) ۰۸:۰۰
اصفهان ۰۹:۰۰
خراسان رضوی ۰۹:۰۰
قزوین ۰۹:۰۰
هرمزگان ۰۹:۰۰
بوشهر ۰۹:۳۰
کرمان ۰۹:۳۰
گیلان ۰۹:۳۰
یزد ۰۹:۳۰
آذربایجان غربی ۱۰:۰۰
اردبیل ۱۰:۰۰
خراسان شمالی ۱۰:۰۰
خوزستان ۱۰:۰۰
فارس ۱۰:۰۰
کردستان ۱۱:۰۰
گلستان ۱۱:۰۰
لرستان ۱۱:۰۰
آذربایجان شرقی ۱۲:۰۰
ایلام ۱۲:۰۰
سیستان و بلوچستان ۱۲:۰۰
قم ۱۲:۰۰
مازندران ۱۲:۰۰
چهارمحال و بختیاری ۱۴:۰۰
خراسان جنوبی ۱۴:۰۰
زنجان ۱۴:۰۰
سمنان ۱۴:۰۰
کرمانشاه ۱۴:۰۰
کهگیلویه و بویراحمد ۱۴:۰۰
مرکزی ۱۴:۰۰
همدان ۱۴:۰۰

 

لازم به ذکر است در حال حاضر امکان دریافت نوبت تا ۶ روز بعد در سامانه وجود دارد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ