سایت تعویض پلاک اصفهان نوبت دهی

2

سایت تعویض پلاک اصفهان نوبت دهی

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک اصفهان شهرک آزمایش
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک اصفهان دولت آباد

ورود به سایت نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی خودرو www.nobatdehi.epolice.ir و دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی مراکز شماره گذاری پلاک این روزها افراد زیادی را به خود درگیر کرده است. سایت سامانه نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی در سراسر کشور هر روزه از ساعت ۸ صبح شروع به بارگذاری نوبت های جدید نموده و افراد می توانند برای شش روز بعد البته به جز روزهای تعطیل دریافت نوبت داشته باشند.

نوبت دهی تعویض پلاک تعویض پلاک اینترنتی تعویض پلاک اصفهان تعویض پلاک

نوبت دهی تعویض پلاک ، در حال حاضر به صورت اینترنتی و از طریق سامانه نوبت دهی تعویض پلاک به نشانی nobatdehi.epolice.ir صورت می گیرد. سامانه نوبت دهی تعویض پلاک خدمتی است که پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به منظور کاهش مراجعات حضوری و اتلاف وقت هموطنان عزیز جهت دریافت نوبت ایجاد کرده است. توجه کنید که نوبت دهی تعویض پلاک شهرهای مختلف از جمله تهران ، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان و … تنها در یک سامانه ی جامع انجام می شود و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

تعویض پلاک خودرو قبل از شیوع ویروس کرونا بصورت حضوری بود و افرادی که قصد تعویض پلاک های خودروهای خود را داشتند باید به صورت حضوری به مراکز مربوط به تعویض پلاک مراجعه می کردند و چندین ساعت را برای تعویض پلاک ماشین خود سپری می کردند. بعد از شیوع ویروس کرونا، برای کاهش مراجعات حضوری و کاهش ازدحامات در مراکز تعویض پلاک، روشی برای نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در نظر گرفته شد. راه اندازی سایت نوبت دهی تعویض پلاک باعث شد که افراد زمان کمتری را در مراکز تعویض پلاک معطل بمانند. نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک روشی جدید است که شاید بعضی از افراد هنوز از آن اطلاع نداشته باشند.

مرکز تعویض پلاک اصفهان ۱ ۱۲۱۰۰۱

 جاده اصفهان شیراز بعد از شهرک سپاهان شهر ضلع جنوبی شهرک راهنمایی ورانندگی

ساعت باز شدن نوبتهای روزانه: ۰۹:۰۰

مرکز تعویض پلاک اصفهان ۲ ۱۲۱۰۰۲

 میدان ورزشکار ابتدای جاده دولت آباد جنب تاکسیرانی

ساعت باز شدن نوبتهای روزانه: ۰۹:۰۰

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. محمودی می گوید

    باعرض. سلام وخسته نباشید اگه برای نوبت دهی پلاک خودنگران بامادرتماس بگیریدیاهم واتساپ

    1. علیرضا داورپناه می گوید

      سلام خسته نباشید من نمیتونم نوبت بگیرم و وکالت هم داره تموم میشه . برای موتور سیکلت . چکار کنم