تاریخ بلک فرایدی ۲۰۲۱ در ترکیه Black Friday

0

بلک فرایدی در ترکیه ❤️ black friday turkey 2021 ❤️ در تاریخ ۲۶ نوامبر (۵ آذر) شروع می شود. اگر قصد دارید در این حراج حضور داشته باشید از تورها جا نمانید . بلک فرایدی (جمعه سیاه ) در ترکیه، با سایر کشورهای جهان متفاوت می باشد. زیرا این حراج به مدت ۱ هفته در شهر های بزرگ ترکیه از جمله استانبول، ازمیر، آنکارا برقرار است.

زمان دقیق بلک فرایدی ۲۰۲۱

 

بلک فرایدی امسال در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ برگزار می شود که مصادف است با روز جمعه ، ۵ آذر ۱۴۰۰ .  پس اگر در این مدت باقی مانده تا بلک فرایدی ۲۰۲۱ قصد خرید دارید ، بهتر است که از خرید دست بکشید و خرید اجناس و لباس هایی که مد نظر دارید را به بلک فرایدی ۲۰۲۱ موکول کنید و برای سفر به استانبول در بلک فرایدی برنامه ریزی کنید .

 

راهنمای خرید پوشاک از ترکیه خرید از ترکیه مستقیم تاریخ بلک فرایدی بلک فرایدی ترکیه بلک فرایدی

 

بلک فرایدی ۲۰۲۱ در استانبول

 

بلک فرایدی مخصوص به استانبول نیست و در خیلی از شهرها در خیلی از کشورهای دنیا برگزار می شود . اما اگر شما به دنبال یک مقصد مناسب هستید که هم سفر به آن ویزا نخواهد ، هم ارزان باشد و هم اینکه خود شهر جاهای دیدنی متنوع داشته باشد ، سفر به استانبول برای شما بهترین گزینه برای شرکت در بلک فرایدی ۲۰۲۱ است . مخصوصا اینکه استانبول شهر خرید است و در آن تنوع لباس ها و محصولات دیگر بسیار زیاد است . در نتیجه شما می توانید این انتظار را داشته باشید که با سفر به استانبول در جمعه سیاه ، با یک بهشت خرید رو به رو شوید که اولا محصولات در آن متنوع هستند ، دوما اجناس با کیفیت هستند و سوما اینکه قیمت باورنکردنی دارند .

 

تخفیف ها در بلک فرایدی ۲۰۲۱ در استانبول

 

بهتر است که سفر خود به استانبول را به گونه ای برنامه ریزی کنید که در تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۰ یعنی خود روز جمعه سیاه در استانبول حضور داشته باشید . اما اگر چنین چیزی برایتان ممکن نیست و به هر دلیلی نمی توانید در این تاریخ در استانبول باشید،  می توانید قبل از این تاریخ نیز برای استفاده از تخفیف های بلک فرایدی راهی استانبول شوید . چرا که در چند سال اخیر باب شده که بعضی از فروشگاه ها در استانبول و همین طور دیگر شهرهای دنیا ، تخفیف هایشان را از چند روز یا حتی یک ماه زودتر از بلک فرایدی واقعی آغاز می کنند . در نتیجه امکانش زیاد است که شما با سفر به استانبول در چند روز قبل تر از بلک فرایدی نیز بتوانید لباس های متنوعی را با تخفیف های هیجان انگیز خریداری کنید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ