پرز:«مجبوریم بازیکن رایگان بخریم چون با ۲۰۰ میلیون یورو هم نمی فروشند»

0

رئال مادرید نیوز : فلورنتینو پرز پیش از اجلاس قانونگذاری جلسه ای خصوصی را با هواداران رئال مادرید برگزار کرد. در حقیقت نکته مهم اجلاس آینده است که پرز قصد دارد که وام بازسازی برنابئو را ۲۲۵ میلیون یورو افزایش بدهد.

پرز در این جلسات سعی می کند که کارکرد چمن متحرک را به هواداران توضیح بدهد. چمن متحرک به رئال اجازه می دهد که سالی ۲۵۰ روز بتواند از برنابئو استفاده کند و در روزهای غیرفوتبالی نیز میزبان رویدادهای دیگر باشد.

پرز در این گفتگوها در مورد باشگاه های وابسته به دولت ها(پی اس جی، سیتی، نیوکاسل و …) صحبت کرده و از شرایط کنونی فوتبال دنیا ابراز نگرانی کرده است. پرز گفته است:” باید به قراردادهای کنونی عمل کنیم و تلاش کنیم تا بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم اما باید بتوانیم پول خرید آنها را بپردازیم. حالا پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی می دهیم و همچنان نمی فروشند. وقتی قرارداد بازیکنان تمام شود، بهتر است اما در حال حاضر شرایط باشگاه های دولتی دیوانه کننده است و بازیکنانشان را نمی فروشند. من تلاش می کنم تا مدیریت باشگاه با درآمدهای خودش باشد نه با پولی که از بیرون تزریق می شود. زمانی خواهد رسید که ۳۰ باشگاه برتر اروپا متعلق به دولت ها باشند. این برای جامعه اروپا اتفاق خوبی نیست. به این جا آمدم تا با این چیزها بجنگم.”

پرز در مورد سوپرلیگ نیز گفته است:” در سال ۵۵ جام باشگاه های اروپا تاسیس شد و شرایطی مشابه حالا وجود داشت. در فوتبال باید به شایستگی و منابع اهمیت داده شود. باید همدلی، رقابت و بازی جوانمردانه وجود داشته باشد. باید همه چیز سر جایش باشد و برای این موضوع می جنگد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پرز:«مجبوریم بازیکن رایگان بخریم چون با ۲۰۰ میلیون یورو هم نمی فروشند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ