مجیدی: برای انتخاب ۲۲ بازیکن مشکل دارم/ مقابل نساجی ۳ امتیاز را می خواهیم/ باید از اسکوچیچ حمایت کرد

0

پایگاه خبری ساتین- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازی سختی در پیش داریم اما هدف استقلال پیروزی و کسب ۳ امتیاز است

به گزارش ساتین، فرهاد مجیدی در نشست خبری دیدار استقلال و نساجی اظهار داشت:هدف ما در بازی فردا کسب ۳ امتیاز بازی است. می دانیم بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم همه شاهد یک بازی زیبا باشند.

وی در خصوص اینکه چقدر استقلال به ادامه صدرنشینی امیدوار است گفت: در این ۲ هفته تمرینات کادر فنی را بیشتر از گذشته امیدوار کرد به شکلی که برای انتخاب ۲۲ بازیکن دچار مشکل هستیم. شما در مورد صدرنشینی صحبت کردید ولی هنوز اتفاقی نیفتاده و باید برای ادامه راه تمرکز کنیم و برای هواداران استقلال در این فصل نتایج خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی استقلال در خصوص شرایط تیم نساجی گفت: من شخصا به نساجی علاقه دارم چون این تیم متعلق به شهر پدری ام است. من  به همراه پسرعموهایم در کودکی در قائشمهر بازی می کردم.جا دارد از مرحوم دست نشان هم یاد کنم، نساجی تیم خوبی است و بازی های این تیم را آنالیز کردم اما باید به این موضوع اشاره کنم زمینی که ما در بازی گذشته در آن بازی کردیم اصلا به درد فوتبال نمی خورد. نمی دانم سازمان لیگ چرا به این موضوع بی تفاوت است ولی امیدوارم سازمان لیگ به این مساله توجه کند.

مجیدی با اشاره به مصدومان تیمش گفت:مصدوم نداریم ولی غفوری به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

وی در خصوص اینکه اولیوت اولش برای انتخاب دروازه بان کدام یک از بین حسینی و مظاهری است گفت: اجازه بدهید فردا دروازه بان اول  تیم در بازی مشخص می شود.ما ۳ دروازه بان داریم، رضایی، حسینی و مظاهری هر کدام بهترین دروزاه بانان لیگ هستند ولی هر کدام آماده تر باشند به زمین خواهند رفت.

سرمربی تیم استقلال در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط تیم ملی خوب است، اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته و چیزی که باید الان صورت بگیرد حمایت از تیم ملی و سرمربی آن است.

خبرنگاری در خصوص تبلیغات محیطی از فرهاد مجیدی سوال کرد که وی پاسخ داد: من اطلاعی از این موضوع ندارم.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مجیدی: برای انتخاب ۲۲ بازیکن مشکل دارم/ مقابل نساجی ۳ امتیاز را می خواهیم/ باید از اسکوچیچ حمایت کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ