بهترین بنزمای همیشه؛ آمار و رکوردهای خودش را هم جابه جا کرده

0

رئال مادرید نیوز : بنزما در دو بازی اخیرش در تیم ملی فرانسه نیز سه گل زد تا به روند شگفت انگیشز در  فصلی جاری ادامه بدهد. در حقیقت کریم از زمان بازگشت به تیم ملی فرانسه در ۱۳ بازی ۹ گل زده و دو پاس گل داده تا مشخص شود که بازگشتش تصمیم کاملا درستی بوده است.

در حقیقت بنزما در ۲۲ بازی و ۱۷۹۸ دقیقه در رئال مادرید و تیم ملی فرانسه در فصل جاری ۱۹ گل زده و ۹ پاس گل داده یعنی هر ۹۵ دقیقه یک گل زده و هر ۶۴ دقیقه یک گل یا پاس گل داشته است. کریم با این میانگین به کریستیانو رونالدو که بهترین گلزن تاریخ رئال با ۴۵۰ گل در ۴۳۸ بازی و هر ۸۴  دقیقه یک گل است، نزدیک شده است.

بنزما بهترین آمار دوران فوتبالش را دارد چرا که به طور مثال در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به رکورد هر ۱۴۳ دقیقه یک گل رسیده بود و هر ۱۰۵ دقیقه یک گل یا پاس گل داشت، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ هر ۱۴۷ دقیقه یک گل زد و هر ۱۰۵ دقیقه یک گل یا پاس گل داشت و در فصل ۲۱-۲۰۲۰ هر ۱۲۸ دقیقه یک گل زد و هر ۹۹ دقیقه یک گل یا پاس گل داشت.

بنزما در این فصل عملا بهترین فصل دوران فوتبالش را داشته است. تا پیش از این رکورد در اختیار فصل ۱۲-۲۰۱۱ با ۳۵ گل و ۲۵ پاس گل در رئال مادرید و تیم ملی فرانسه در ۴۳۶۲ دقیقه بود. کریم در فصل ۱۶-۲۰۱۵ نیز در ۲۷۷۶ دقیقه ۳۰ گل زد و ۹ پاس گل داد و میانگین هر ۹۳ دقیقه یک گل را داشت و هر ۷۱ دقیقه روی یک گل تاثیر مستقیم داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بهترین بنزمای همیشه؛ آمار و رکوردهای خودش را هم جابه جا کرده

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ