وعده لاپورتای کلاهبردار: خرید امباپه!

0

رئال مادرید نیوز : خوان لاپورتا را می توان یکی از سیاه باز ترین و کلاهبردارترین مدیران تاریخ فوتبال دانست که کلاغ ها را رنگ می کند و جای قناری به هواداران تیمش می فروشد.

لاپورتا که با وعده جذب آلابا و هالند به بارسلونا آمد، به جز بازیکنان پیرپاتال یا بی کیفیت نظیر لوک دی یونگ، دنی آلوز، اریک گارسیا، آگوئرو و … چیزی نصیب تیمش نکرده است. وضع آگوئرو به حدی خراب بود که دچار مشکل قلبی شد و فوتبال را کنار گذاشت و دنی آلوز نیز بابابزرگی است که در حال حاضر باید به نوه داری بپردازد و به جایش به بارسا برگشته است! اریک گارسیا نیز به عنوان متخصص سوتی و کارت قرمز خودش را به دنیای فوتبال معرفی کرده و لوک دی یونگ هم به حدی درجه سه و بی کیفیت است که بارسا بعد از چند ماه سعی در رد کردنش دارد.

حالا ماریا تورخون خبرنگار اسپانیایی گزارش داده است که لاپورتای سیاه باز به هواداران بارسا وعده داده تا امباپه را از رئال مادرید برباید. وعده ای پوچ و توخالی که محقق نشدنش برای یک بار دیگر به دنیا ثابت خواهد کرد که لاپورتا چه فرد کلاش و دروغگویی است. امباپه سالهاست که خودش را برای پیوستن به رئال آماده می کند و رابطه گرمش با بنزما در ماه های اخیر بیش از هر چیزی این مسئله را ثابت می کند.ap

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

وعده لاپورتای کلاهبردار: خرید امباپه!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ