تصویب شد: هزینه بازسازی برنابئو به ۸۰۰ میلیون یورو رسید

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید پیش از این برای بازسازی برنابئو ۵۷۵ میلیون یورو وام گرفته بود و حالا در اجلاس جدید افزایش ۲۲۵ ملیونی وام تصویب شد و به ۸۰۰ میلیون یورو رسید. در مجمع قانونگذاران رئال مادرید افزایش وام بازسازی برنابئو با ۱۵۲ رای موافق، ۱۶ رای مخالف و ۳۷ رای ممتنع تصویب شد.

فلورنتینو پرز گفت که افزایش این وام به خاطر سیستم چمن متحرک است و توضیح داد :” این  کار در ابتدا قابل انجام نبود چرا که راهکار مهندسی برای آن پیدا نشده بود. توانستیم از طریق سیستمی چندکاره این کار را انجام بدهیم که فقط در برنابئو قابل اجراست. با یک سیستم اتوماتیک، امکان خارج کردن چمتن وجود دارد. پیدا کردن این سیستم باری ما خیلی هزیینه داشت.این ساخت و ساز به ما اجازه می دهد تا درامد را به شکل قابل توجهی افزایش بدهیم و چمن را در بهترین شرایط داشته باشیم. بودجه این طرح ۲۲۵ میلیون یورو است. از اجلاس درخواست دارم که اجازه این وام را برای بازپرداخت حداقل ۳۰ ساله به ما بدهد. استادیوم در قلب شهر مادرید قرار گرفته و برای باشگاه رئال مادرید یک قبل و بعد بزرگ ایجاد کرده است. سعی می کنیم که به بهترین روش برای بازسازی استادیوم برسیم.”

پرز پس از تصویب این طرح گفت:” از همه ممنونم. نمی دانم که آیا خوب توضیح دادم یا نه. از سال ۲۰۰۹ پروسه بازسازی را دنبال می کنیم. به جلو حرکت کردیم و می دانستیم که نمی توانیم بدون برداشتن چمن میزبان رویدادهای مختلف باشیم. این یک محدودیت بسیار بزرگ بود. تصمیم گرفتیم که یک سیستم مهندسی بی نظیر را در دنیا ایجاد کنیم. با توجه به این که در ساخت و ساز هستیم این کار را انجام می دهیم. بدین ترتیب می توانیم چمن را به زیر تونل ببریم و تقریبا هر روز از ورزشگاه استفاده کنیم. این طور نبود که هزینه ها بیشتر شود بلکه به دنبال راهکاری برای چمن بودیم، فقط همین. حقیقت این است که سود این وام کمتر از دو درصد است اما می تواند سود زیادی به ما بدهد. با وامی با بازپرداخت سالانه ۸-۹ میلوین یورو می توانیم هر روز از ورزشگاه استفاده کنیم. خیلی سودرسان است. بدون این کار برای درآمدزایی از استادیوم خیلی مشکل داریم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

تصویب شد: هزینه بازسازی برنابئو به ۸۰۰ میلیون یورو رسید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ