نگرانی هواداران رئال مادرید از تیم سازی بارسلونا با ژاوی در توییتر !

0

اختصاصی بارسا نیوز – یک هوادار رئال مادرید با انتشار توییت هایی از روند تیم سازی بارسلونا توسط ژاوی ابراز نگرانی کرد . شب گذشته به خصوص در اولین حضور ژاوی شاهد حضور بازیکنان جوان بیشتری در ترکیب بارسلونا بودیم تا جایی که این سرمربی جوان از الیاس آخوماچ رونمایی کرد و به عبدالصمد ازازولی نیز اعتماد کرد . همزمان شاهد حضور جوانان بیشتری مانند گاویرا , نیکو گونزالس , اریک گارسیا , مینگوئزا و آرائوخو نیز بودیم .

 

این کاربر که Rk  نام دارد این مساله را اینگونه توضیح داد :

ژاوی و لوچو ( لقب لوئیس انریکه ) به آرامی پایه های بارسلونا را با بازیکنانی مانند گاویرا , نیکو و … میسازند . ما اکنون صدرنشینی در جدول لالیگا را جشن میگیریم اما خط هافبک ما از سال ۲۰۱۵ تغییری نکرده است درحالی که ( فدریکو ) والورده و کاماویگا نیمکت نشین هستند .

 

فکر میکنم شاید باعث سردرگمی شده باشم . منظورم این است که بارسلونا اکنون مشکل دارد اما آینده تیم آنها در حال رشد است . ما اکنون به پول و ثبات داریم . بله ما پول بیشتری هم خواهیم داشت اما فکر میکنم باید به استعدادهایمان بیشتر بها دهیم . ما همچنان به هسته قدیمی تیم خیلی وابسته هستیم !

 

نیازی نیست برای رشد جوان ها آنها را مستقیما وارد ترکیب کنیم بلکه باید به آرامی اینکار صورت بگیرد . به جز وینیسیوس تیم ما اساسا همان تیمی است که سالها با آن بازی میکنیم . بیشتر بازیکنان ۱ یا ۲ سال دیگر بازی خواهند کرد درحالی که ایسکو  ,  مارسلو  ,  گرت بیل و بقیه تمام شده اند .

 

نظر شما چیست . آیا جوانان بارسلونا را یک برتری نسبت به رئال مادرید میدانید ؟

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

نگرانی هواداران رئال مادرید از تیم سازی بارسلونا با ژاوی در توییتر !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ