برنامه و نتایج هفته سیزدهم سری آ ایتالیا

0

زمان و تاریخ و ساعت بازیهای فوتبال هفته سیزدهم ۱۳ سری آ ایتالیا

هفته سیزدهم سری آ ایتالیا با برگزاری پنج دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران پیگیری می‌شود و در مهمترین دیدار‌ها اینتر میلان میزبان ناپولی است و جنوا به مصاف رم خواهد رفت.

ساسولو – کالیاری/ ساعت ۱۵:۰۰

تیم فوتبال ساسولو در حالی میزبان کالیاری قعر نشین جدول سری آ است که امیدوار است با پیروزی در این دیدار تا حدودی خودش را به رتبه‌های بالایی جدول سری آ نزدیک‌تر کند. کالیاری هم مثل فصل گذشته وضعیتی مناسب ندارد و آن ها امیدوار هستند با این پیروزی مقابل ساسولو خودشان را از قعر جدول خلاص کنند.

بولونیا – ونیز/ ساعت ۱۷:۳۰

بولونیا در این فصل نسبتا نتایج خوبی را کسب کرده است و با هجده امتیاز در رده نهم جدول سری آ قرار دارد و آن‌ها امیدوار هستند بتوانند، پایان فصل نیز در میانه‌های جدول سری آ قرار گیرند، اما تیم قدیمی ونیز که پس از سال‌ها توانست جواز حضور در سری آ را به دست آورد، اکنون با دوازده امتیاز در رده پانزدهم سری آ قرار دارد.

سالرنیتانا – سمپدوریا / ساعت ۱۷:۳۰

سالرنیتانا فصل گذشته در رتبه دوم سری بی ایتالیا قرار گرفت تا پس از بیست و سه سال موفق شود جواز حضور در سری آ را کسب کند، اما آن‌ها تاکنون عملکرد موفقی در این لیگ  نداشته اند و از دوازده بازی برگزار شده فقط توانسته اند هفت امتیاز کسب کند تا از الان سالرنیتانا یکی از گزینه‌های سقوط به سری بی باشد. سمپدوریا تیم ریشه دار ایتالیایی این فصل نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و با ۹ امتیاز در رتبه هجدهم حضور دارد. آن‌ها امیدوارند امروز بتوانند سالرنیتانا را شکست دهند و از قعر جدول فاصله بگیرند.

اینتر میلان – ناپولی / ساعت ۲۰:۳۰

این دیدار یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته است، اینتری ها فصل گذشته مقتدرانه توانستند فاتح سری آ ایتالیا شوند و به سلطه یوونتوس خاتمه دهند، اما این فصل ناپولی با سرمربی کارکشته خود اسپالتی تاکنون توانسته است با ۳۲ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به آث میلان صدرنشین سری آ شود. اینتر در این بازی محکوم به برد است چرا که در صورت مساوی یا شکست مقابل ناپولی فاصله آن‌ها با صدر جدول بیشتر خواهد شد.

جنوا – آ اس رم / ساعت ۲۳:۱۵

جنوا نیز یکی از تیم‌های قدیمی حاضر در سری آ محسوب می‌شود، اما آن‌ها وضعیت خوبی در جدول ندارند و با ۹ امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفته اند و مسلما با تداوم این نتایج آن‌ها یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر خواهند بود.تیم فوتبال رم با هدایت مورینیو آرزوهای بزرگی را دنبال می کند اما با توجه به هزینه‌های تیم‌های ثروتمند سری آ مثل آث میلان، اینتر میلان و یوونتوس رمی‌ها شانس زیادی برای کسب قهرمانی ندارند و امیدوارند در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰
آتالانتا ۵ – ۲ لا اسپزیا
لاتزیو ۰ – ۲ یوونتوس
فیورنتینا ۴ – ۳ آث میلان
یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰
ساسولو کالیاری ۱۵:۰۰
بولونیا ونیز ۱۷:۳۰
سالرنیتانا سمپدوریا ۱۷:۳۰
اینتر ناپولی ۲۰:۳۰
جنوا آاس رم ۲۳:۱۵
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰
هلاس ورونا امپولی ۲۱:۰۰
تورینو اودینزه ۲۳:۱۵
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ