جلادان وحشی داعش را بشناسید + عکس

0

 یک روزنامه انگلیسی، عکسها و اطلاعاتی را درباره شماری از جلادان گروه تروریستی داعش منتشر کرد.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

به گزارش العالم، روزنامه “تایمز” چاپ انگلیس با انتشار اطلاعات و عکسهایی درباره ۵ جلاد داعش تأکید کرد که سازمان اطلاعات این کشور هنوز هویت واقعی جلاد اصلی داعش را در فیلمهای سر بریدن اسرا نمی داند.

در گزارش این روزنامه آمده است که تیم جلادان داعش از ۵ نفر تشکیل شده است و این افراد فیلم سربریدن اسرا را کارگردانی و فیلم برداری می کنند.

سرپرست این تیم “نیرو سرایوا” (Nero Saraiva) تبعه پرتغال است.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

Nero Saraiva

این تروریست پس از مهاجرت به لندن چندین سال در انگلیس زندگی کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۲ به سوریه سفر کرد و تروریستها در این کشور ملحق شد.

سرایوا یکی از ۵ نفری است که مدتها ساکن شرق لندن و تحت نظر اطلاعات انگلیس بود.

سرایوا ۴ فرزند دارد و قبلا عکسهایی را از خودش منتشر کرده که در آن سلاح هایش شبیه به فردی است که در فیلم‌های اعدام داعش با نام “جان” شناخته می شود.

تایمز اذعان کرد که این ۵ نفر پس از انتقال به انگلیس گرایشهای افراطی پیدا کردند. سرایوا سال ۲۰۱۴ نیز به عنوان یکی از طراحان حمله تروریستی در شرق آفریقا با همکاری گروه تروریستی “الشباب” القاعده معرفی شد.

این تروریست ۳۹ روز قبل از انتشار فیلم سربریدن “جیمز فولی” خبرنگار آمریکایی در صفحه خود در شبکه های اجتماعی نوشت که به زودی داعش فیلم جدیدی را برای رساندن پیامی به آمریکا منتشر خواهد کرد.

این ۵ تروریست طبق گزارش تایمز از هواداران مسابقات فوتبال هستند؛ به صورتیکه یکی از آنان قبلا فوتبالیست بود. “فابیو پوکاس” که فقط ۲۲ سال دارد در سال ۲۰۱۲ از لیسبون به لندن رفت تا یک فوتبالیست حرفه ای شود.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

Fabio Pocas

این روزنامه انگلیسی خاطرنشان کرد که فابیو در یک تیم فوتبال معروف به نام “اسپورتینگ لیسبون” رشد کرده بود، تیمی که بازیکن معروفی به نام “کریستیانو رونالدو” نیز در آنجا توپ زده بود.

پوکاس اکنون نزد داعش با نام “عبدالرحمن الاندلسی” شناخته می شود.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

فابیو پوکاس

بر اساس این تحقیقات، “سالسو رودریگز داکوستا” جوان دیگری است که قصد داشت فوتبالیست حرفه ای شود.

این تروریست ماه قبل در یکی از فیلمهای داعش در سوریه سلاح به دست ظاهر شد. وی در آن فیلم معلمان مدارس غربی را تاجران مواد مخدر و کودک آزار توصیف کرد.

جنایات داعش جلاد داعش اعضای داعش اخبار داعش Nero Saraiva

Saleso Rodrigues da – Costa

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ