رودریگو-آسنسیو، جنگی برای فیکس شدن

0

رئال مادرید نیوز : اسنسیو از فرصت فیکس شدن مقابل گرانادا استفاده کرد و چهارمین گل فصلش را ثبت کرد تا نشان بدهد که همچنان از حضور در ترکیب رئال مادرید در پست بال راست ناامید نیست.

در حقیقت مصدومیت رودریگو باعث شد تا آسنسیو صاحب فرصت شود و مارکو از فرصتش استفاده کرد. در حقیقت آسنسیو برای بازی امشب مقابل شریف نیز این شانس را دارد تا برای سومین بازی پیاپی در ترکیب قرار بگیرد. مارکو سعی می کند که به شرایط خوبش در رئال برگردد و انگیزه بالایی هم دارد. مارکو در این فصل هنوز در چمپیونزلیگ فیکس نبوده است و فقط دوازده دقیقه در مقابل شاختار در کیف و یک دقیقه در سن سیرو داشته است. آسنسیو در دوران فوتبالش ۴۱ بازی در چمپیونزلیگ داشته که هشت گل زده است.

از سویی رودریگو که از مصدومیت برگشته و در نیمه دوم بازی با گرانادا به ترکیب اضافه شد، انگیزه زیادی دارد تا جایگاهش را پس بگیرد. در حقیقت به نظر می رسد که مارکو و رودریگو رقبای اصلی برای تبدیل شدن به ضلع سوم هجومی در کنار آسنسیو و بنزما هستند. هازارد و بیل امید زیادی را ایجاد نمی کنند و لوکاس به نظر می رسد که بیشتر به حضور در پست دفاع راست شانس دارد. در این فصل بازیکن برزیلی پانزده بازی داشته و آسنسیو سیزده تا. از سویی رودریگو دو گل زده و مارکو چهار دو. هر دوی آنها یک پاس گل داده اند. از نظر دقایق نیز بازیکن مایورکایی ۵۵۱ دقیقه بازی کرده و بازیکن برزیلی ۵۲۶ دقیقه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رودریگو-آسنسیو، جنگی برای فیکس شدن

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ