وینیسیوس-رودریگو-بنزما؛ مثلث مرگبار اروپایی

0

رئال مادرید نیوز : وقتی سرود چمپیونزلیگ پخش می شود، کارلو آنچلوتی خط حمله اش را به سادگی مشخص می کند. در حقیقت رودریگو پس از مصدومیتی که مانع از حضورش در مقابل شاختار در برنابئو شد، در پیروزی مقابل شریف فیکس شد و به کروس پاس گل داد. بازیکن برزیلی که در مقابل اینتر و شاختار گلزنی کرده بود، مثلث اروپایی رئال را در کنار بنزما و وینیسیوس تشکیل داده است. در حقیقت این سه نفر ۹ تا از ۱۲ گل رئال در چمپیونزلیگ را ثبت کرده اند و البته در کنارش پنج پاس گل داده اند. رودریگو در مقابل شاختار حرکتی را شروع کرده بود به گل به خودی کریفستوف ختم شده بود.

بنزما که به زودی ۳۴ ساله می شود در این فصل در اروپا پنج گل زده است که آخرین بازیش مقابل شریف بود .کریم در تمامی چهار بازی اروپایی اخیرش گلزنی کرده است. البته لواندوفسکی در بایرن و هالر در آژاکس با ۹ گل در چمپیونزلیگ بهتر از رونالدو بوده اند اما کریم می تواند رکورد خودش را بشکند. بهترین رکورد بنزما مربوط به فصل ۱۲-۲۰۱۱ با هفت گل در چمپیونزلیگ بوده است. کریم در حال حاضر چهارمین گلزن برتر تاریخ چمپیونزلیگ است که برای کسب جایزه نفر سوم باید با لواندوفسکی رقابت کند.

وینیسیوس در چمپیونزلیگ امسال دو گل زده است که هر دو گلش در پیروزی مقابل شاختار در کیف بودند. وینی سه پاس گل هم داده است. رودریگو ۲۰ ساله تخصص ویژه ای در چمپیونزلیگ دارد چرا که در اولین بازی اروپایی خود در برنابئو مقابل گالاتاسرای هت تریک کرد. رودریگو در لالیگا هر ۸۰۰ دقیقه یک گل زده و در چمپیونزلیگ هر ۱۲۲ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

وینیسیوس-رودریگو-بنزما؛ مثلث مرگبار اروپایی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ