احضار علی خطیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

0

پایگاه خبری ساتین- انتقاد معاون اسبق باشگاه استقلال و معاون اسبق دبیرکل فدراسیون فوتبال در دوران ریاست مهدی تاج، از رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین رییس سازمان لیگ باعث احضار او به کمیته اخلاق شده است.

به گزارش ساتین، علی خطیر با انتشار پستی در استوری اینستاگرامش، از احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر داده است. دلیل این احضار در نامه ای که کمیته اخلاق به خطیر داده است تشویش اذهان عمومی عنوان شده است.

علی خطیر چند روز قبل در واکنش به جلوگیری از بازی دو بازیکن خارجی استقلال جلوی گل گهر، شدیدا از سازمان لیگ انتقاد کرد و این اتفاق را واکنش انتقام‌جویانه سازمان لیگ نسبت به مطالبات اقتصادی باشگاه استقلال دانست.

او که رییس ستاد انتخاباتی عزیزی خادم هم بود طی روزهای گذشته هم در اظهاراتش، از رئیس فدراسیون فوتبال انتقاد کرده بود.

نحوه حضور حیدر بهاروند در سازمان لیگ، یکی دیگر از سوژه‌های انتقاد خطیر از فدراسیون فوتبال بود: “بهاروند در جریان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شد، اما در اوج ناباوری به عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب شد. طبق قانون سرپرست فقط سه ماه می‌تواند در رأس کار باشد و در اساسنامه به صراحت به این مساله اشاره شده است.”

انتقاد خطیر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ واکنش این سازمان را در پی داشت و این مجموعه اعلام کرد که بهاروند رئیس سازمان لیگ است و در نهایت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، معاون اسبق باشگاه استقلال را احضار کرد.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۱۹۸۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

احضار علی خطیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ