به جا مانده از بازی مقابل سویا: وینیسیوس، توپ طلای ۲۰۲۲

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و سویا نوشت.

نابغه چکمه پوش
زمانی که  کم شدن زمان داشت برنابئو را بی صبر می کرد و زمانی که لوپتگی از تیمش خواسته بود تا دور بونو حلقه بزنند تا یک امتیازی را به دست بیاورند که برایشان خیلی ارزشمند بود، نابغه ای چکمه پوش از منطقه ریو ظاهر شد. این بچه بدون محدودیت با قلبی آزاد، خوشحال با توپ درون پاهایش  است که درون زمین با سرعت فرمول یک حرکت می کند و حالا بهتر از هر کسی ضربات آخر را می زند. با یک استپ سینه بی نظیر ، اوکامپوس را محو خود کرد، مونتیل را از بازی محو کرد و بعد از آن با شوتی بی نظیر با پای راست، ضربه ای غیرقابل مهار را روانه دروازه سویا کرد، این گلی بود که فقط در سطح بازیکنی است که در آینده می تواند توپ طلا را ببرد. اگر دچار مصدومیت نشود، در سال ۲۰۲۲ می تواند آن را ببرد. رای گیری امسال (که برنده اش امسال مشخص می شود) کمی برایش دیر بود اما باید از همکاران در فرانس فوتبال بخواهیم که از این بچه عذرخواهی کنند که او را در لیست ۳۰ نفره اولیه قرار ندادند. وینی مدتی است که می درخشد و با استعداد بی نظیرش مشخص بود که سونامی در راه است. ۹ گل زده و برای لالیگای امسال با دوستش کریم رقابت می کند. وینی می درخشد، راه را باز کنید.

خرد کارلتو
یک مرد خردمند با کوریره دلوا اسپورت صحبت کرد. اسمش کارلو است و فامیلی اش آنچلوتی. گفت:” اگر دست من بود، تا آخر عمرم این جا می ماندم. هیچ جایی بهتر از رئال برای فوتبال و زندگی وجود ندارد. به سبک گواردیولا یا سبک ساری اعتقادی ندارم. به هویت تیم اعتقاد دارم.” این مرد اسطوره من است. دوست دارم در آینده مثل او باشم. این مرد ایتالیایی شادی را به برنابئو برگردانده و جشن ادامه دارد. احیای تیمش باعث موفقیت در بلیت فروشی شده است. در مورد وینی نیز گفته بود:”وینی یک موشک در پاهایش دارد. چطور با حضور او به ضدحمله روی نیاوریم؟”

تیبو عالی
تیم های بزرگ همچون ساختمان های بزرگ ساخته می شوند: باید همه چیز درست باشد حتی در زمینه سیمان. در فوتبال به این کار می گوییم دروازه بان. بهترین دروازه بان دنیا را دارند هر چند که فیفا او را از لیست پنج  نفره نامزدها خط زد. کورتوا دو توپگیری بی نظیر داشت، یکی برای جلوگیری از گل دوم در نیمه اول و دیگری برای جلوگیری از تساوی در دقایق پایانی. تیبو سنت دروازه بان های بزرگ رئال همچون کاسیاس و کیلور را ادامه می دهد.

ساینز، ال ماتادور
کارلوس ساینز عزیز ما یک رئالی دوآتشه است که با ماشینش کاری کرد که من را یاد کاسمیرو می انداخت. قدرتمند، قابل اعتماد، پذیرش مشکلات و ناامید نشدن. کارلوس در کنار سیبلس، رب النوع رئالی ها افتخار داد، جایی که همهه دوست داریم برویم و امسال نیز امیدواریم که دوباره برای قهرمانی به آن جا برگردیم چرا که در قهرمانی قبلی به خاطر کرونا و به خواست خودمان برای جشن به آن جا نرفتیم.

فلیسیانو، وایکینگ
ساعاتی بعد یک رئالی دیگر ما را به وجد آورد. فلیسیانو لوپز با وجود ۴۰ سالگی عقب نکشید و روبلف را شکست داد و به ادامه رویاپردازی هواداران اسپانیایی در جام دیویس کمک کرد چرا که این جام برای اسپانیایی ها حس چمپیونزلیگ برای رئال را دارد. فلیسیانو و کارلوس یانز، سفیران سفید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی مقابل سویا: وینیسیوس، توپ طلای ۲۰۲۲

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ