«بالاخره عدالت در مورد وینیسیوس برقرار شد»

0

رئال مادرید نیوز : وینیسیوس پسری است که در طول سالها جوی مشکل را تحمل کرد و توانست زیر باران اسیدی دوام بیاورد (که حتی جوان بودنش باعث نشد که به او رحم کنند) اما نشان داد که بازیکن خیلی خوبی است.) این را به خاطر گلش در برنابئو در مقابل سویا در یک بازی بزرگ در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی این را نمی گویم هر چند که تا پیش از این که بازیکن برزیلی ظاهر شود و گلش را بزند، در این بازی هر اتفاقی ممکن بود رخ بدهد و حتی ممکن بود مهمان برنده شود. این را به خاطر یازده گل و هفت پاس گلش در ۱۷ بازی هم نمی گویم که آماری درخشان در سطحی تیمی پرفشار نظیر رئال است که صدرنشین لالیگاست و تنها تیم اسپانیایی است که در حال حاضر صعودش به یک هشتم نهایی را قطعی کرده است.

اخیرا برخی سعی کردند که ما را متقاعد کنند که وینیسیوس چند سال پیش در برزیل طرفدار بارسلونا بوده و هر بار که این مهاجم در رئال می درخشد می خواهند با این چیزها حواسش را پرت کنند. شاید هم راست می گویند و شاید به این خاطر که وینیسیوس از بچگی بارسایی بوده وقتی در گذشته موقعیت خراب می کرد همین بارسایی ها به مسخره کردنش می پرداختند. رئال در پنج سال چهار چمپیونزلیگ برد اما در آن زمان می گفت که لالیگا مهم است. از آن حرفهایشان می توان اهمیت بقیه چیزهایی که می گویند را فهمید. امکانش هست که در یک دنیای کامل، فوتبال از دیدن وینیسیوس و بازیش لذت ببرد مثل استفن کری در لیگ بسکتبال امریکا که از پرتاب های سه امتیازیش لذت می بریم اما دنیا ناکامل است اما برخی نسبت به وینیسیوس عدالت را برقرار نکردند.

یکی از آنها زیدان بود که خیلی در مورد وینیسیوس اشتباه کرد چرا که استعداد با ثبات به دست می آید. آنچلوتی بهتر از هر کسی این را می داسنت و به وینیسیوس حق اشتباه داد. درس دیگر این است که نباید ایجاد تفاوت را صرفا با گلزنی مورد ارزیابی قرار داد. یک بازیکن ممکن است که گل بزند یا نزند اما می تواند پیشرفت کند. هرگز نمی توان از درس گرفتن دست برداشت. برخی باید درس بگیرند که در ورزش دیگران را به خاطر اشتباهاتشان در سنین کم مسخره نکنند چرا که او فقط با هجده سال سن به رئال امده بود. یادمان نرفته که وقتی هازارد به رئال آمد، می گفتند که یک ستاره جهانی است و حالا می بینیم که کجاست. مسخره کردن ممکن است که روزی کار دستان بدهد. درست است پیکه؟ منتظر شوخی های خواکین در این زمینه هم هستیم! از سویی نمی توان به خاطر این که بازیکنی به رئال آمده انتظار داشت که دو روزه به موفقیت برسد بلکه در حالی که به بقیه جوان های هم نسلش وقت داده می شد، به او فشار دیوانه واری آورده می شد. لطفا اجازه بدهید که بچه ها رشد کنند. اجازه بدهید که اشتباه کنند و اشتباهاتشان را تصحیح کنند. کاری که با وینیسیوس کردید را تکرار نکنید. حداقلش این که وینی با این گلهایش توانسته به عدالتی که شایسته اش است، برسد.

خسوس سانچز

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

«بالاخره عدالت در مورد وینیسیوس برقرار شد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ