آنچلوتی:«بنزما و کورتوا به خاطر نبردن توپ طلا گریه نکردند»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و بیلبائو شرکت کرد.

توپ طلا برای مسی:” دچار تضاد هستم چرا که در رئال هستم و نمی توانم به کسی رای بدهم که بیرون از این جاست. اگر دست من بود به بنزما، وینیسیوس، کورتوا، کاسمیرو، کروس و کاماوینگا و … رای می دادم. این که مسی بهترین هست یا نه یک نظر شخصی است اما من کریم را انتخاب می کنم.”

سیستم چرخشی:” نگران نیستم چرا که باید همه چیز را بررسی کنم چرا که حس و حال تیم خوب است و نمی خواهم بی دلیل از سیستم چرخشی استفاده کنم. اگر خطر مصدومیت وجود داشته باشد، نباید ریسک کرد اما وقتی بازیکنی به خوبی ریکاوری کرده … بعد از هر تمرین ارزیابی می کنم.”

هازارد:” مشکل بدنی دارد. باید شرایطش را بهتر کند چرا که مصدومیت های مختلفی داشته است. اگر دقایقی داشته باشد بهترین عملکردش را خواهد داشت. بازیهای زیادی داریم. شرایط خوبی دارد و صاحب دقایق خواهد شد.”

آلابا و میلیتائو:”توانایی هایشان را به خوبی با هم ترکیب می کنند. میلیتائو کیفیت بدنی بیشتری دارد. آلابا از نظر بدنی به خط دفاع چهار نفره عادت دارد. ناچو نیز همکاری خوبی با این دو دارد چرا که می تواند در چپ یا راست بازی کند. بازی در پست دفاع میانی را دوست دارد. از این حیق خوشحال هستیم. می توانیم بهتر شویم چرا که گاهی چهار مدافع نمی توانند کنار هم خوب باشند و ممکن است که جلو یا عقب قرار بگیرند. باید هر روز تلاش کنیم تا هر چهار نفر بهترین عملکردشان را داشته باشند.”

بیلبائو بهترین خط دفاعی را دارد:” کم گل می خورند چرا که در فاز دفاعی خیلی خوب هستند و خیلی نظم دارند. مارسلنو در همه تیم هایش روی فاز دفاعی خیلی خوب کار می کند. مثل بازی  مقابل سویا بازی پرفشاری است و چیزی عوض نیم شود. باید کیفیت هجومی داشت هباشیم و تعادل خوبی داشته باشیم چرا که تیمی هستند که مستقیم حمله می کنند و ضدحمله می زنند و به همین خاطر داشتن تعادل خیلی مهم است.”

آلابا مرتکب پنالتی شد؟” من روی ویدیوهای تیم حریف تمرکز دارم. شنیدم که سویا عصبانی شده است. از ابتدای فصل داوران تصمیم گرفتند که برخوردهای جزئی را پنالتی نگیرند. خیلی مشخص است. این چیزی است که از داوران در شروع فصل شنیده ام که در برخوردهای جزئی اجازه ادامه بازی را می دهند. مقابل سویا صحنه های آلابا و وینیسیوس را داشتیم. من کاملا موافق هستم. نالتی باید خیلی واضح باشد چرا که احتمال گلزنی با پنالتی خیلی بیشتر از این است که از دست برود.”

تقویت تیم در ژآنویه:” فکر می کنم که به طور کلی باید این چیزها به تابستان موکول شود. گاهی نیاز به ترمیم در ژانویه وجود دارد که زیاد دوست ندارم چرا که مفهومش این است که در تابستان اتفاقی رخ داده است. نیازی نیست که در ژانویه ترکیب را تقویت کنیم. اگر بازیکنانی راضی نیستند می توانند به جدایی فکر کنند. ترکیب خوبی داریم و می توانیم تا پایان بجنگیم.”

دوری طولانی هازارد:” مضدومیت نداشت بلکه مشکل معده و روده داشت. خیلی اذیت شد. مثل رودریگو که در بهترین شرایطش نیست. در مورد هازارد نیز همین است. مشکلی نیست. هازارد خوب است. با تیم تمرین می کند. شرایط خوبی داشته و فردا با تیم خواهد بود.”

گزینه های توپ طلا:” قطعا وینیسیوس کیفیت بردنش را دارد. بنزما، مودریچ، کورتوا و … البته سخت است که این جایزه را به یک دروازه بان بدهند اما سطح بالایی دارد.”

چهارم شدن بنزما در توپ طلا:” باید به این شرایط ارزش عادلانه ای بدهیم. مسی برنده شد که بازیکن بزرگی است. برای بازیکنان جوایز فردی مهم هستند و این یک انگیزه است اما اگر برنده نشود هم اتافقی رخ نمی دهد. امیدوارم سال بعد یک رئالی این جایزه را ببرد. بنزما سال خوبی داشت. چهارم نشد و انگیزه کافی دارد تا در سال آینده این جایزه را ببرد.”

نتایج خوب تیم :” خوشحالم چرا که ترکیب به این فشار عادت دارد. انگیزه و تجربه لازم را داریم تا در همه بازیها بهتر شویم. مشکلی نداریم.”

حضور در رئال بازیکنان را به توپ طلا نزدیک می کند؟” حضور در یک باشگاه بزرگ کمک می کند چرا که ارزیابی تیم نیز مهم است. اگر جام ببری، شانس بیشتری برای بردنش داری. جایزه ایست که هم برای بازیکنان و هم برای افراد مهم است. ندیدم که بنزما و کورتوا به خاطر نبردنش گریه کنند. هر دو خوب هستند و بدون مشکل پذیرفتند.”

وینیسیوس:”جایگاهش در  تیم را به خوبی می داند چرا که هم تیمی هایش را می شناسد. خودش را مثل یک ستاره نمی داند چرا که خیلیم تواضع است. یکی از بهترین کیفیت هایش همین است. بازی کردن کنار بازیکنان باتجربه و باشخصیت را بلد است و همین به او کمک خواهد کرد. می داند که چه جایگاهی در تیم دارد.

رئال مادرید بخت اصلی قهرمانی لالیگاست؟” برای بردنش رقابت می کنیم.خوب کار کرده ایم. با ثبات بازی می کنیم. تیم همیشه رقابت کرده است. بیشترین تلاش خود را خواهیم داشت. با شایستگی امتیازات را کسب کرده ایم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«بنزما و کورتوا به خاطر نبردن توپ طلا گریه نکردند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ