سرمربی بیلبائو:«توپ طلا باید به بنزما یا لواندوفسکی می رسید»

0

رئال مادرید نیوز : مارسلینو سرمربی بیلبائو در مورد بحث توپ طلا گفت:” تمرکزم روی بیلبائوست و باید مقابل رئال بازی کنیم. اگر دست من بود، توپ طلا را به بنزما یا لواندوفسکی می دادم که سال بی نظیری داشت. سخت است که بتوان گفت که چه کسی بهترین است اما فقط یک نفر این جایزه را می برد. به نظرات احترام می کگذارم. بنزما می تواند موقعیت ایجاد کند و ضربه نهایی را می زند و از نظر عملکرد نیز حضورش در رئال مادرید خیلی مهم است.”

تقابل با رئال مادرید:” برخی ایده های مشخصی داریم کعه تغییری نخواهیم داد. سعی می کنیم که روی نقاط قوت رئال تمرکز کنیم تا آنها را خنثی کنیم. سعی می کنیم از جلو فشار بیاوریم و خیلی سریع توپ ربایی کنیم و ضدحمله بزنیم و  می خواهیم بسیار منسجم دفاع کنیم. رئال مادرید دو مهاجم فوق العاده به نامهای بنزما و وینیسیوس را دارد که روی هم ۲۰ گل زده ان. آنها سریع تر از پارسال حمله می کنند. خط هافبک پرتنوعی دارند که با نظم بازی می کنند. تیمی ستند که فوق العاده حرکت می کنند. باید بسیار منسجم باشیم و با هم حمله کنیم. دو مدافع در جناحین دارند که به حملات اضافه می شوند و به دنبال ایجاد خطر هستند.”

وینیسیوس:” شرایط خیلی خوبی دارد و باید مراقب باشیم. در بازی قبلی بدون این که بدرخشد، یک گل عالی زد. باید خیلی مراقبش باشیم و کمترین شانس را به او بدهیم. باید در حملات مراقب ضدحملاتشان باشیم.رئالی ها ترکیب فوق العاده ای دارند و به این که هر دو روز یک بازی انجام بدهند، عادت دارند. هر بازی شرایط متفاوتی دارد و سطح رقابت در تیم ما بالاست. رئال مادرید یکی از مدعیان قهرمانی لالیگاست. هنوز ماه های مشکل و زیادی مانده است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سرمربی بیلبائو:«توپ طلا باید به بنزما یا لواندوفسکی می رسید»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ