مارسلو، کاپیتان اصلی اما مدافع چپ پنجم رئال مادرید!

0

رئال مادرید نیوز : خیلی ها انتظار داشتند که مارسلو در تابستان قبلی از رئال مادرید برود تا جا برای جوان تر ها نظیر میگل گوتیرز باز شود اما این بازیکن با رفتن راموس در رئال ماند تا در ظاهر کاپیتان اول رئال باشد اما حقیقت این است که بازیکن برزیلی که از سال ۲۰۱۸ تا کنون عملکرد ضعیفی داشته، در رئال مادرید در فصل جاری بازیکنی کاملا بی اثر است.

در حالی که به نیمه فصل نزدیک می شویم، مارسلو در حال حاضر دفاع چپ پنجم رئال مادرید با ۱۴۰ دقیقه به شمار می رود چرا که مندی با ۶۷۲ ، میگل گوتیرز با ۳۲۷ ، آلابا و ناچو با ۲۷۰ دقیقه بیش از او در پست دفاع چپ بازی کرده اند. مارسلو از شروع فصل دو مصدومیت داشته اما حتی در زمانی که مصدوم نبوده هم چندان مورد اعتماد آنچلوتی نبوده و نیمکت نشینی های پرشماری را تجربه کرده است.

مارسلو در حالی آخرین ماه هایش را در رئال با حقوق نجومی سالانه هشت میلیون یورو سپری می کند که در این فصل فقط در پنج تا از ۱۹بازی ممکن حضور داشته است یعنی در ۲۶ درصد بازیها. مارسلو فصل گذشته در ۱۹ تا از ۵۲ بازی یعنی ۳۶ درصد بازی کرده بود. او در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در ۲۳ تا از ۵۱ بازی یعنی ۴۵ درصد بازی کرده بود، در فصل ۱۹-۱۸ در ۳۴ تا از ۵۷ بازی یعنی ۵۹ درصد بازی کرده بود و در فصل ۱۸-۱۷ فقط در ۴۴ تا از ۶۲ بازی یعنی ۷۱ درصد بازی کرده بود. مارسلو بخشی از نسل طلایی رئال بود اما در سه سال و نیم اخیر کاملا خنثی و بی اثر بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارسلو، کاپیتان اصلی اما مدافع چپ پنجم رئال مادرید!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ