به جا مانده از بازی با بیلبائو: اختلاف سیزده امتیازی با بارسلونا

0

رئال مادرید نیوز: توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و بیلبائو نوشت.

سه امتیاز طلایی
زمانی که همشهری ام دیاز ده مرا سوت پایان را زد، کل رئالی ها نفسی به راحتی کشیدند. خیالمان راحت شد. بیلبائو با مارسلینو به زمین آمد، یک استراتژیست فوق العاده که رئال مادرید را در نیمه دوم تحت فشار گذاشت. ترکیب آنچلوتی را بهترین ها تشکیل می دهند که بی جایگزین هستند. بدین ترتیب ۲۰ دقیقه اول رئال مادرید عالی و نمایشی بود اما زمانی که کار به پایان نزدیک شد، بدن بازییکنان یادآور زمانی بودند که انگار فشار خستگی تیم بیشتر می شود. بدین ترتیب بیلبائو موقعیت های بیشتری داشت و کورتوا با دو توپگیری به ستاره میدان تبدیل شد. توپگیری هایی که مانع از گل شدند. توپگیری های معجزه آسایی که یاد کاسیاس در دوران کهکشانی ها را زنده  کردند. دروازه بان رئال مادرید بودن یک حرفه ریسکی است. موقعیت های کمی داری و حق اشتباه نداری. تیبو مقابل رائول گارسیا و سانجت این کار را کرد. اولی یک سرگیجه دائمی برای رئال مادرید بود  که تیبو مقابلش یک توپ عالی را گرفت. دومی در موقعیت تک به تک در دو متری بود. این که دروازه بان نجاتت بدهد، پز دادن ندارد اما دروازه بان ها وظایفشان را انجام می دهند و چند وقت دیگر کسی به یاد نخواهد آورد که سه امتیاز طلایی در هفته جوایز طلایی چگونه به دست آمده است. باید برنده می شدیم تا در لالیگا به جلو خیز برداریم و همین کار را کردیم. نابرده رنج گنج میسر نمی شود.

بنزما، توپ طلا
هواداران رئال مادرید در نیمه اول بنزما را به عنوان لیدر تیمشان تشویق کردند. مودریچ به حدی خوب است که ضربه ناقصش به یک پاس گل تبدیل شد و بنزما نیز از آن استفاده کرد. هواداران بدین ترتیب یاد بی عدالتی فرانس فوتبال افتادند و شعار دادند:” توپ طلا، کریم توپ طلا.” تمجید هواداران نشان داد که آنها حامی کاپیتان تیمشان هستند. دقایقی قبلش هم کریم مورد خطای پنالتی قرار گرفت اما می دانید که با داور ویدیویی یا بدون آن باز هم برای رئال پنالتی نمی گیرند. دیگر بهتر است که در این باره خودمان را اذیت نکنیم.

۲۳ سال از جام بزرگ
در مورد بنزما و کیفیتش صحبت کردیم و خوب است که در مورد اول دسامبر صحبت کنیم که یک روز عادی برای رئالی ها نیست. در این روز در سال ۱۹۹۸ ، رائول گونزالس گل دنیا ر تحت تاثیر قرار داد و رئال را به اولین قهرمانی اش در جام بین قاره ای بعد از چهار دهه رساند. قبلی با پیروزی پنج بر یک مقابل پنیارول در برنابئو در سال ۱۹۶۰ به ثبت رسیده بود که در آن تیم دی استفانو، پوشکاش و خنتو بازی می کردند. در توکیو و در روز اول دسامبر، رئال مادرید مقابل واسکودوگاما قرار گرفت. رائول یک استپ فوق العاده روی پاس ۴۰ متری سیدورف داشت. رائول فوق العاده حرکت کرد و کلودمیر ویتور را جا گذاشت و در مقابل کارلوس گرمانو اوج هنرنمایی خود را با حرکتی تکنیکی نشان داد و حریف را نقش زمین کرد و توانست ضربه آخر را با پای غیرتخصصی یعنی پای راست بزند. بی نظیر بود. وینیسیوس در آن زمان متواد نشده بود و بنزما یک کودک یازده ساله در حومه لیون بود. رائول هم بچه ای از حومه شهر بود. هر دو اسطوره های رئال هستند.

فرار کردیم
بارسای ژاوی فعلا سیزده امتیاز از رئال مادرید عقب است یعنی به اندازه قهرمانی های اروپایی رئال مادرید. البته شنبه باید مقابل سوسیه داد با هدایت ایمانول در آنوئتا قرار بگیریم اما هفت امتیاز برتری باعث می شود که حس امنیت داشته باشیم.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی با بیلبائو: اختلاف سیزده امتیازی با بارسلونا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ