منچستریونایتد ۳ – آرسنال ۲/ برد بزرگ قبل از شروع آلمانیِ شیاطین‌سرخ

0

منچستریونایتد ۳ – آرسنال ۲/ برد بزرگ قبل از شروع آلمانیِ شیاطین‌سرخ

ساتین –

در دیداری مهم از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آرسنال بود و شیاطین‌سرخ این نبرد حساس را با نتیجه ۳-۲ به سود خودشان خاتمه دادند.

دقیقه ۱۳ گلی عجیب در این دیدار به ثبت رسید. وقتی دخئا روی زمین افتاد، مارتین اتکینسون داور بازی سوتی برای توقف دیدار نزده بود و اسمیت‌راو شوت خودش را به قعر دروازه شیاطین‌سرخ فرستاد. در نهایت با بررسی VAR گل شماره ۱۰ آرسنال مورد قبول واقع شد.

اخبار منچستر یونایتد

اما دقیقه ۴۴ منچستریونایتد سرانجام به گل تساوی رسید و پاس خوب فِرِد را فرناندش تبدیل به این گل کرد. دقیقه ۵۲ هم پاس رشفورد را رونالدو با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه رمزدیل فرستاد تا شیاطین‌سرخ پیش بیفتند. با این حال چیزی طول نکشید که آرسنال دوباره بازی را به تساوی بکشد. شوت اودگارد دقیقه ۵۵ با برخورد به اوبامیانگ به درون دروازه تیم میزبان رفت. دقیقه ۷۰ این رونالدو بود که باز هم گلزنی کرد. پنالتی‌ای که برای منچستریونایتد به‌دست آمده بود را فوق‌ستاره پرتغالی به مرکز دروازه آرسنال زد و تبدیل به گل شد. در دقایق پایانی حملات پرتعداد آرسنال تبدیل به گل نشد تا بردی باارزش در آخرین دیدار قبل از حضور رالف رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد برای این تیم رقم بخورد.

اخبار منچستر یونایتد

منچستریونایتد با این برد ۲۱ امتیازی شد و در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. آرسنال هم که ۲۳ امتیازی باقی‌ماند از رده پنجم تکان نخورد.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ