راموس همچنان دور از آمادگی/ توانایی انجام چند بازی در هفته را ندارد

0

راموس همچنان دور از آمادگی/ توانایی انجام چند بازی در هفته را ندارد

ساتین –

سرخیو راموس یکشنبه هفته گذشته اولین بازی خود برای پاری‌سن‌ژرمن را انجام داد و بعد از پنج ماه دوری از مستطیل سبز، بالاخره به میدن رفت.

با این وجود چهارنشبه شب، او باز هم درترکیب پی.اس.جی جایی نداشت و مائوریسیو پوچتینو سرمربی تی تصمیم گرفت به او باری بازی مقابل نیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید، بازی ندهد. پوچتینو گفته که بعد از بازی هفته گذشته مقابل سنت اتین، راموس بسیار خسته بود و به همین دلیل تصمیم گرفت است که به او استراحت بدهد.

پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد کم کم به راموس بازی بدهد و هیچ عجله ای برای به بازی گرفتن ستاره اسپانیایی در حال حاضر ندارد. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا صدر جدول را از دست داده اند و در هر صورت به عنوان تیم دوم بعد از منچسترسیتی صعود خواهند کرد. به همین دلیل شاید بازی اخر مقابل بروژ فرصت مناسبی برای میدان دادن به سرخیو باشد.

واقعیت در مورد وضعیت فعلی راموس این است که او به شرایط ایده آل برای بازی کردن حتی نزدیک هم نیست و از روزهای اوج خود که در رئال مادرید نشان داده بود، فاصله زیادی دارد.

یکی از ویژگی‌های اصلی بازی راموس، قدرت بدنی بالای این بازیکن و دوندگی بی امان او در طول فصل بوده است. اما حالا شرایط او بعد از مصدومیت‌های متوالی که از فصل گذشته نصیبش شده به گونه ای است که او توانایی انجام سه بازی در هفته و حتی دو  بازی در هفته را ندارد.

پوچتینو نمی‌خواهد راموس را دوباره به فهرست مصدومان تیمش اضافه کند و به همین دلیل کاملا محتاطانه در مورد او رفتار می‌کند. انتظار می‌رود که او برای بازی شنبه شب مقابل لانس، راموس را در ترکیب قرار دهد و به جای کیمپمبه به میدان بفرستد، بازیکنی که هم محبوب مربی تیم است و هم محبوب هواداران .

این یک آزمون سخت برای راموس در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود. لانس تیمی است که دررده سوم لیگ یک فرانسه قرار دارد و یک تیم جنگنده به حساب می‌آید. روز سه شنبه هم پی‌اس‌جی به مصاف بروژ می‌رود و احتمالا راموس اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برای تیم جدیدش را نیز تجربه خواهد کرد چرا که پزشکان تیم به پوچتینو در این مورد چراغ سبز نشان داده اند هرچند که هنوز هم تردیدهایی در این زمینه وجود  دارد.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ