داوید بارال:«همیشه به خاطر تمرین با کهکشانی ها در رئال مادرید پز می دهم»

0

رئال مادرید نیوز : داوید بارال بازیکن اسبق آکادمی رئال مادرید در حال حاضر در تیم اینتر مادرید در لیگ دسته سه اسپانیا توپ می زند. وی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

انتقال به رئال مادرید سی در سال ۲۰۰۲:”بله، تغییر بزرگی برای من بود چرا که من بچه ای از یک محله کوچک بودم که باید به پایتخت می آمدم. شرایط برایم خوب پیش رفت و مادرید را دوست داشتم. به من گفتند که من را دنبال می کردند و بازیهایم در لیگ دسته چهار را دیده اند.در آن دوره با والرو، خورادو، دلارد، خاوی گارسیا، نگردو، سولدادو و … هم تیمی بودیم. همه می خواستیم به تیم بزرگسالان برسیم اما زیاد بویدم و شانس هاز زیادی نداشتیم. به همین خاطر پذیرفتیم که فوتبال در رئال مادرید به پایان نمی رسد.”

با تیم بزرگسالان تمرین کردی؟” بله تقریبا یک سال کامل تمرین کردم چرا که لوپز کارو در کاستیا با من کار کرده بود و وقتی لوکزمبورگو اخراج شد، سرمربی تیم بزرگسالان شد. به من فرصت داد تا در کنار کهکشانی ها تمرین کنم هر چند که در کاستیا باز می کردم. تمرین با کهکشانی ها خوب بود چرا که در رختکن کاستیا لباس هایمان را عوض می کردیم و با آنها روبرو نمی شدیم اما درون زمین لذت می بردیم و چیزهایی یاد می گرفتیم. با راموس رابطه خوبی داشتم. یادم است که زیدان در یکی از صحنه ها به من گفت:” اگر در یک صحنه عالی کار کردی خودت باید ضربه آخر را بدهی چرا که اگر پاس به عقب بدهی، هم تیمی دیگری می زند.” همیشه می توانم پز بدهم که با دسته کهکشانی ها تمرین کرده ام.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

داوید بارال:«همیشه به خاطر تمرین با کهکشانی ها در رئال مادرید پز می دهم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ