نگاهی به خط حمله سوسیه داد؛ از زوج ایساک-اویارزابال تا مهاجمی که مورد توجه رئال مادرید بود

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید پس از هفت برد پیاپی امشب می خواهد سوسیه داد را هم شکست بدهد تا صدرنشینی خود را مقتدرانه تر کند و بتواند عملا تیم باسکی را در آنوئتا از جدال قهرمانی خارج کند.

وینیسیوس و بنزما زوج هجومی فوق العاده رئال مادرید در این فصل بوده اند. سوسیه داد نیز در خط حمله روی زوج اویارزابال – ایساک حساب می کند. کریم در شش بازی اخیرش پنج گل زده و فقط در هفت تا از ۲۰ بازی کل فصل گل نزده است.  بنزما در این فصل هفده گل زده و هشت پاس گل داده است. وینیسیوس نیز با یازده گل و هفت پاس درخشان بوده است. از سویی اویارزابال در ده بازی در لالیگا شش گل زده و یک پاس گل داده که گلهایش به تیمش ده امتیاز داده اند. پنج تا از گلهایش گل اول بازیها بوده اند. ایساک نیز در این فصل شش گل زده که سه تایش در لالیگا بوده اند و سه تا در لیگ اروپا. او همچنین دو پاس گل داده است که گلهایش مجموعا دوازده امتیاز به تیم آلگواسیل داده اند.

عدنان یانوزای دیگر عنصر هجومی مهم سوسیه داد به شمار می رود و پورتو که پس از هفت ماه طلسم گل نزدنش را شکسته را هم باید به این مربع اضافه کرد. عدنان در بهترین شرایط خود قرار دارد و عنوان بهترین بازیکن سوسیه داد در ماه نوامبر را کسب کرده است. قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز خبری از تمدید نیست.

سوسیه داد روی نیمکت نیز الکساندر سورلوث مهاجم ۲۶ ساله نروژی را دارد که در تابستان گذشته قرضی از لایپزیش راهی لالیگا شده است. این بازیکن با مصدومیت شدید کارلوس فرناندز راهی سوسیه داد شد. مهاجم نروژی ۱۹۴ سانتی متر قد دارد و قدرت بدنی خوبی دارد. این بازییکن در تابستان ۲۰۲۰ با ۲۰ میلیون یورو از کریستال پالاس به لایپزیش رفته بود اما در بوندسلیگا نتوانسته بود بدرخشد. عملکرد خوب این بازیکن در زمانی که قرضی از کریستال پالاس به لایپزیش رفته بود، باعث شده بود که حتی شایعاتی در مورد پیوستنش به رئال مطرح شود که خودش در این باره گفته بود:” خبر تمایل رئال را به خودم در رختکن تیم ملی شنیدم. قطعا چنین چیزی انگیزه بخش است.” سورلوث در این فصل سه گل در سوسیه داد زده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نگاهی به خط حمله سوسیه داد؛ از زوج ایساک-اویارزابال تا مهاجمی که مورد توجه رئال مادرید بود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ