رونالدو چطور شماره کاسانو را بدست آورد تا به او کنایه بزند ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – از قبل شایعاتی وجود داشت که کریستیانو رونالدو شماره آنتونیو کاسانو را بدست آورده تا فقط به او بگوید که افتخارات و گل های بسیار بیشتری از او کسب کرده و به ثمر رسانده است .

 

کاسانو به تازگی این شایعه را تایید کرد و درباره اش توضیح داد . قبلا در خبری دیگر به طور کوتاه درباره اش نوشتیم . حالا جزئیات بیشتری مشخص شده است .

 

این بازیکن ایتالیایی در توییچ خود گفت :

رونالدو یک پیام برایم نوشت . او به من گفت که باید به او احترام بزارم زیرا جام های زیادی کسب کرده و گل های زیادی زده است .

 

من از گفتن حقیقت نمی ترسم .من با هرکسی تا آخرین روز زمین حتی پاپ میتوانم مواجه شوم . با بوفون تماس گرفتم و او تایید کرد که شماره ام را به مسئول مطبوعاتی داده و او ( شماره ام ) را به رونالدو داد تا او به من بگوید ۷۵۰ گل زده و من فقط ۱۵۰ گل زده ام .

 

به او میگویم : کریستیانو عزیز , تو همه چیز داری . در آرامش باش و ریلکس کن . از مسی یاد بگیر , او به هیچکس و هیچ چیزی اهمیت نمیدهد .

 

صادقانه میگویم که او به من پیام داد . بوفون هم این را میداند و جیجی به این موضوع خندید . کیه لینی هم ( ماجرای را ) میداند .

 

این ماجرا بزرگترین تفاوت مسی و رونالدو را نشان میدهد . جایی که ستاره آرژانتینی شکست ها را میپذیرد اما ستاره پرتغالی نه و اگر استعداد فوتبالی اش زیر سوال برود مانند پادشاه قصه ها رفتار میکند .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

رونالدو چطور شماره کاسانو را بدست آورد تا به او کنایه بزند ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ