ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی +عکس عروسی

0

عکس های جدید از مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسر جدیدش میترا ابراهیمی mitra ebrahimi . ❤️ پیمان قاسم خانی Peyman GhasemKhani به طور رسمی خبر ازدواج دومش خود با میترا ابراهیمی را تایید کرد.

عکس های جدید از مراسم ازدواج پیمان قاسم خانی و همسر دومش را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

همسر میترا ابراهیمی همسر دوم بازیگران همسر جدید پیمان قاسم خانی همسر پیمان قاسم خانی عروسی پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی خانواده پیمان قاسم خانی بیوگرافی میترا ابراهیمی بیوگرافی پیمان قاسم خانی اینستاگرام میترا ابراهیمی اینستاگرام پیمان قاسم خانی ازدواج مجدد بازیگران
اینستاگرام میترا ابراهیمی

متن عاشقانه همسر پیمان قاسم خانی: امسال تولدی دیگر بود

میترا ابراهیمی هم با انتشار این پست این خبر را تایید کرد:

میترا ابراهیمی، مستند ساز و روانشناس سرشناس، در صفحه شخصی اش نوشت:

«و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم.

امسال تولدی_دیگر بود

پ ن: گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری، تو اینستاگرم برامون پیش پیش عروسی گرفته بودن …»

از شروع دبیرستان،از اون دختر آروم و خجالتی یکدفعه تبدیل به موجود دیگری شدم گرچه هنوز برخلاف حدس نزدنی بودنش خجالتی ام اما انگار یاد گرفتم معاشرت کنم،حقمو بگیرم،قرتی باشم،نخوام همه ازم راضی باشن،از گاهی درس نخوندن نترسم و … خلاصه که گویا نوجوانی من از اونجا شروع شد.
.
یادم نمیره هیچ وقت که ناظم دوم دبیرستان ما که به شدت هم سخت گیر بود اون قدر از من گوشی گرفته بود و منو به خاطر مانیکو‌ر و فرنچ ناخن هام توبیخ کرده بود که قشنگ از چشماش معلوم بود می خواد سر به تنم نباشه گرچه ناگفته نماند دست آخر از من برای پسرش خواستگاری کرد 😅😅😅 که در نوع خودش طنز بی نظیری بود.آخه از من آکله تر پیدا نکردی؟ خلاصه من انواع بی انضباطی های مربوطه رو به مدد آرایشگاه کردم تا از مدرسه وارد دانشگاه بشم.
.
سالها گذشت و من برای ثبت نام فوق لیسانس باید مدرک اصل پیش دانشگاهی رو ارایٔه می دادم.رفتم همون دبیرستان.مدرک را گرفتم اما دلم خواست ناظمم رو ببینم.واقعا ندانسته حدس می زدم خیلی اذیتش کردم.می خواستم عذر خواهی کنم.صداش زدن آمد و وقتی فهمید منم گفت: ابراهیمی کسیت مرده؟؟ گفتم: نه بابا گفت : پس چرا قیافه ت این شکلیه؟ 😂😂😂 عادت نداشت منو با موهای مشکی ساده،ابروهای ساده،ناخن های بی لاک و بدون آرایش ببینه.محکم بغلش کردم و عذرخواهی کردم …
.
امروز که این عکس رو می دیدم که بعد از حدود سه سال متقاعد شدم یه کم قرتی باشم پرت شدم به اون روزها.نمی دونم رازش چیه از هرچی منع میشی انگار برات جالب تره و زمانی که آزادی در موردش خیلی هم مهم نیست دیگه .

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ