آس: نبود بند فسخ در قرارداد هالند به سود رئال مادرید است

0

رئال مادرید نیوز : یواخیم واتزکه مدیر ورزشی دورتموند اخیرا تایید کرده است که در قراردادش با دورتموند بند فسخ وجود ندارد.

در حقیقت ماجرای بند فسخ ۷۵ میلیونی دورتموند صرفا یک توافق شفاهی میان رایولا و مدیران دورتموند در ان زمان بوده است که در حال حاضر قیمت این بازیکن به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.  در حقیقت هالند حالا یک ستاره کهکشانی است و طبیعتا دورتموند می خواهد او را به قیمتی در حد خود این بازیکن بفروشد.

اس گزارش داده است که در این میان رابطه خوب رئال مادرید و مدیران دورتموند می تواند کلیدی باشد. دو باشگاه در سالهای اخیر با جابه جایی بازیکنانی نظیر شاهین، اشرف حکیمی، رینیر و … رابطه خوبی داشته اند. البته مفهومش این نیست که دورتموند در مورد فروش هالند به رئال ساده می گیرد. در حقیقت زردپوشان به جز بایرن مونیخ با بقیه باشگاه ها مشکلی ندارند. مشکلشان با بایرن این است که نمی خواهند رقیب را تقویت کنند به خصوص بعد از ماجرای لواندوفسکی که باواریایی ها به زور این بازیکن را از چنگشان در اوردند. در هر صورت دورتموند باشگاهی است که هر چند سخت اما برای گردش مالی باشگاه حاضر به فروش ستارگانش می شود و قطعا در مورد هالند نیز درها را به روی فروش وی باز خواهند گذاشت اما رئال امیدوار است که رابطه خوب پرز و واتزکه به این انتقال کمک کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: نبود بند فسخ در قرارداد هالند به سود رئال مادرید است

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ