بازگشت اینتر به کابوسش برنابئو، پس از ۲۴ سال

0

رئال مادرید نیوز : سانتیاگو برنابئو برای اینتر استادیوم کابوس واری به شمار می رود. اینتر در دو بازی اخیرش در خاک اسپانیا در برنابئو بازی نکرده بلکه در استادیوم های دیگر بازی کرده است. در سال ۱۹۹۸ آنها در پیزخوان به مصاف رئال رفتند چرا که رئال توسط یوفا از میزبانی محروم شده بود. رئال در آن بازی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. سال قبل هم بازی رئال و اینتر در ورزشگاه دی استفانو برگزار شد.

اینتر البته در دهه هشتاد میلادی سابقه تقابل های زیادی را با رئال مادرید دارد.ـ آنها در آن دوران چهار بار مقابل رئال قرار گرفتند که هر چهار بار رئال مادرید صعود کرد. اولین بار در دور رفت نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا در سال ۱۹۸۱ بود که سانتیانا و خوانیتو گلزنی کردند که رئال با نتیجه دو بر صفر صعود کرد. رئال در بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر باخت اما به فینال صعود کرد تا در ان جا مقابل لیورپول ببازد. اینتر در یک چهارم نهایی جام در جام ۱۱۹۸۳ نیز مقابل رئال قرار گرفت که بازی در میلان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رئال با نتیجه دو بر یک پیروز شد. رئال در آن مسابقات تا فینال پیش رفت که در آن جا مقابل آبردین با هدایت الکس فرگوسن شکست خورد.

رئال مادرید در دو نیمه نهایی جام یوفا در سالهای ۱۹۸۵ و ۱۹۸۶ نیز به مصاف اینتر رفت. در اولین دوره رئال در مه آتزا با نتیجه دو بر صفر شکست خورد اما رئال در مادرید با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و به فینال رسید و در آن جا ویدئوتون مجارستان را شکست داد. یک سال بعد همان بازی تکرار شد و رئال هر چند که در میلان با نتیجه سه بر یک شکست خورد اما  رئال با نتیجه پنج بر یک در بازی برگشت پیروز شد و کامبک زد تا اینتر را مغلوب سازد. البته اینتر از رئال خاطرات خوبی هم دارد اما مربوط به برنابئو نیست. به طور مثال انها در فینال جام باشگاه های ۱۹۶۴ توانستند رئال را شکست بدهند و اولین قهرمانی اروپایی خود را کسب کردند. رئال البته در جام باشگاه های ۱۹۶۶ توانست انتقام بگیرد و اینتر را در نیمه نهایی شکست داد و به فینال رسید. اینتر در سال ۱۹۶۷ البته با پیروزی دو بر صفر در نیمه نهایی در برنابئو توانست به فینال برسد که  البته در فینال مقابل سلتیک باختند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بازگشت اینتر به کابوسش برنابئو، پس از ۲۴ سال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ