توریل:«انگیزه بالایی برای بازی چمپیونزلیگی داریم»/مولر:«می خواهم گل بزنم»

0

رئال مادرید نیوز : البرتو توریل و کارولین مولر سرمربی و مهاجم تیم زنان رئال مادرید در مورد بازی چهارشنبه شب مقابل بریدابلیک در هفته پنجم لیگ قهرمانان صحبت کردند. زنان رئال پس از دو شکست مقابل پی اس جی باید امشب برنده شوند تا به سوی یک چهارم نهای حرکت کنند.

توریل که اولین بازی را مقابل ویارئال با تساوی به پایان رسانده گفت:” اعتماد به نفس و انگیزه بالایی برای این بازی داریم و سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم و پیروز شویم و روی دور مثبتی حرکت کنیم. اولین بازیم در چمپیونزلیگ خاص است اما این بازییکنانم که مهم هستند. می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تا جایی که می توانیم پیش برویم. چمپیونزلیگ تورنمنتی است که خیلی مهم است و با اتنگیزه در آن ظاهر می شویم. می خواهیم بازی خوبی داشته باشیم وب رنده شویم. اب و هوا باعث می شود که بازی متفاوتی نسبت به بازیهای خانگی باشد و مقابل حریفی قرار می گیریم که انگیزه بالایی مقابل هوادارانش دارد. سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم.”

مولر که در بازی رفت مقابل بریدابلیک هت تریک کرده بود هم گفت:” آماده ایم. اعتماد به نفس بالایی داریم. بازیهای چمپیونزلیگ خاص هستند. باید در نظر بگیریم که در خانه بازی می کنند و هوادارانشان از آنها حمایت می کنند .بازی بزرگی خواهد بود. باید به خوبی اماده شویم. انگیزه بالایی دارم و امیدوارم دوباره گل بزنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

توریل:«انگیزه بالایی برای بازی چمپیونزلیگی داریم»/مولر:«می خواهم گل بزنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ