قوانین جنجالی رئال مادرید برای پیش فروش بلیت های فصل جاری

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به هواداران مهلت داد تا بلیت های کل فصل را به صورت پیش خرید بخرند. در حقیقت باشگاه به هواداران رسمی اجازه داد تا از طریق تلفنی، وبسایت یا حضور در دفاتر باشگاه با وقت قبلی بلیت های کل فصل را بخرند. آنها تا چهاردهم مهر برای این کار زمان دارند و باشگاه تا روز ۲۲ مهر محل صندلی آنها را اطلاع خواهد داد.

در حقیقت باشگاه در این فصل تصمیم گرفته است که به خاطر بحران کرونا و بازسازی استادیوم، بلیت های بازیهای خانگی برای بازیهای اروپایی و لالیگایی به صورت یکجا پیش فروش شود. در حقیقت هر کسی بلیت های فصل را پیش خرید کند می تواند در همه تورنمنت ها حضور پیدا کند. البته قیمت پیش خرید بلیت ها با سالهای گذشته یکسان است اما قیمت بلیت های چهار بازی آغازین فصل یعنی سلتا و مایورکا (که برگزار شده) و همچنین بازیهای بعدی مقابل ویارئال و شاف سی شریف لحاظ نخواهد شد. قیمت پیش خرید بلیت ها بر اساس تعداد بازی و جایگاه آنها بین ۲۹۳ تا ۲۱۲۷ یورو تعیین شده است.

رئال مادرید در روز ۲۲ مهر محل دقیق صندلی ها را به هواداران اطلاع خواهد داد که اگر صندلی درخواستی آنها مهیا نباشد صندلی مشابهی در اختیارشان قرار می گیرد. اگر برای جایگاهی تعداد بلیت ها بیشتر از تعداد تعیین شده باشد، قرعه کشی صورت می گیرد. اولین بازی که هواداران می توانند با بلیت های پیش خرید شده در آن حضور پیدا کنند بازی مقابل بیلبائو در روز ۲۵ مهر خواهد بود که البته احتمال تغییر زمان این بازی و به تعویق افتادنش وجود دارد.

البته بیانیه رئال مادرید با انتقادهایی همراه شده است. دلیل اصلی این است که محل صندلی ها هنوز مشخص نیست. از سویی به خاطر جایگیری صندلی ها به خاطر کرونا غیرممکن است که دو، سه صندلی نزدیک به هم در نظر گرفته شود و بدین ترتیب خانواده ها نمی توانند بچه های کوچکشان را همراه خود داشته باشند.از سویی مشترک شدن بلیت بازیهای اروپایی و لالیگایی صتیم مجنجالی دیگری است چرا که خیلی ها ترجیح می دادند که فقط بلیت بازیهای لالیگا را بخرند چون ممکن بود که به خاطر شغلشان یا حضور بچه هایشان در مدرسه نتوانند بازیهای وسط هفته را تماشا کنند و از سویی ممکن است این ریسک وجود دارد که تیم در چمپیونزلیگ مراحل زیادی پیش نرود و هزیینه انجام شده توسط آنها سوخت برود. مشکل این جاست که ممکن است یک فرد نتواند به صندلی دلخواهش برسد چون باشگاه صندلی نهایی را تعیین می کند. از سویی نکته جنجالی دیگر این است که باشگاه امسال بر خلاف سالهای قبل به هواداران اجازه نمی دهد که بلیت هایشان برای بازیها را به دیگران قرض بدهند. در سالهای گذشته اگر فردی به هر دلیلی نمی توانست بازیها را ببیند می توانست جایش را به شخصی دیگر قرض بدهد. به هر صورت خیلی از هواداران اعتقاد دارند که چنین قانون هایی که توسط باشگاه تعیین شده به منزله بی احترامی به حقوق آنهاست.

از سویی رئال مادرید در مورد بلیت فروشی بازی کاستیا و آلباسته هم با یک مشکل مواجه شده است چرا که ۱۵۰ عضو گروه اولتراسور بلیت های بازی یکشنبه در ورزشگاه کارلوس بلمونته را خریدند. در حقیقت رئال مادرید نگران است که هواداران افراطی رئال در این بازی حاضر شوند و درگیری راه بیاندازند. گروه اولتراسور در سالهای اخیر به خاطر رفتارهای خشونت آمیزشان از برنابئو اخراج شده اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

قوانین جنجالی رئال مادرید برای پیش فروش بلیت های فصل جاری

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ