تعداد مشتریان برزیلی مارسلو به سه رسید

0

رئال مادرید نیوز : مارسلو پس از ۱۶ فصل با انمام قراردادش از رئال مادرید جدا خواهد شد. رئال مادرید به هیچ وجه روی مارسلو حساب نمی کند چرا که مندی دفاع چپ فیکس است و البته بازیکن برزیلی نیز در سالهای اخیر عملکرد بی کیفیتی داشته است.

مارسلو در این فصل فقط ۱۴۰ دقیقه در پنج بازی داشته و آخرین حضورر فیکس او هم به پنج هفته پیش برمی گردد. در حال حاضر مارسلو در حال برنامه ریزی برای آینده اش است که بازگشت به لیگ برزیل کاملا برایش محتمل به نظر می رسد. پالمیراس جدیدترین تیمی است که برای خرید وی ابراز تمایل کرده هر چند که فلومیننزه، باشگاه دوران کودکی مارسلو و بوتافوگو که به تازگی به لالیگا صعود کرده هم جویای شرایطش هستند.

مارسلو از فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۸ به بعد در سراشییب قرار گرفته است و اوضاعش هم تغییر نخواهد داشت. این بازیکن از زمان رفتن رونالدو از نظر فنی افت فاحشی داشته و باشگاه به خاطر قراردادی طولانی مدت چاره ای جز حفظ او نداشته است چرا که مارسلو دستمزد بالایی دریافت می کند (سالی هشت میلیون یورو) که هیچ باشگاه دیگری حاضر به پرداخت آن نبود. در سالهای اخیر رگیلون، مندی و حتی میگل گوتیرز هم کیفیت بالاتری نسبت به مارسلو در ترکیب رئال داشته اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

تعداد مشتریان برزیلی مارسلو به سه رسید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ