پیروزی مدافع تاجیک پرسپولیس در نظرسنجی AFC

0

پایگاه خبری ساتین- منوچهر صفروف مدافع پرسپولیس در نظرسنجی وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اول شد.

به گزارش ساتین، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب ترکیب منتخب فصل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، برای هر پست یک نظرسنجی برپا کرد تا بهترین بازیکنان فصل گذشته را انتخاب کند.

پس از اینکه محمدرضا اخباری توانست عنوان بهترین سنگربان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند، سایت AFC برای پست های مدافعین وسط و مدافعین چپ و راست نیز یک نظرسنجی برپا کرد و در نهایت بهترین های هر پست نیز با نظر کاربران مشخص شدند.

در این میان، نام منوچهر صفروف بازیکن فصل گذشته استقلال تاجیکستان و فعلی پرسپولیس نیز در میان کاندیداهای بهترین مدافع راست دیده شد که در نهایت او با کسب ۶۳ درصد آراء کاربران با قاطعیت توانست رتبه نخست را از آن خود کند. او در این راه توانست سلطان الغنام بازیکن النصر، محمد البریک مدافع الهلال و کازویا میاهارا مدافع راست ناگویا گرامپوس را شکست دهد.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره صفروف نوشته بود:

منوچر صفروف –استقلال تاجیکستان

۲ گل زده

۳۰ دوئل برنده

۷۵ درصد موفقیت در تکل

منوچهر صفروف با داشتن تنها ۱۹ سال، از یک مرحله گروهی لیگ قهرمانان لذت برد زیرا دو گل او به تیم فوتبال استقلال کمک کرد تا با شکست ۴-۱ الهلال قهرمان این رقابت ها، باعث ناراحتی بزرگی برای این تیم شود.

تیم تاجیکستانی به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد و در آنجا با نتیجه ۱-۰ توسط پرسپولیس مغلوب شد، اما عملکرد صفروف به وضوح تأثیرگذار بود زیرا غول های تهران او را در اواخر سال جذب کردند.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پیروزی مدافع تاجیک پرسپولیس در نظرسنجی AFC

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ