سوارز-بنزما، در انتظار مشخص شدن شرایط گلزنان دربی

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما و لوئیز سوارز دو مهاجم و امیدهای اصلی گلزنی رئال و اتلتیکو مادرید در دربی شنبه هستند که حضورشان در این بازی هنوز قطعی نیست و همه چیز به تست های ساعات آینده بستگی دارد. این دو روی هم ۳۷۷ گل در لالیگا زده اند و قطعا حضورشان در بازی فردا برای تیم هایشان خیلی مهم است.

بنزما ۳۳ ساله از زمان رفتن رونالدو پیشرفت بی نظیری داشته و در سه سال و نیم ۱۰۴ گل زده و با ۲۹۶ گل چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است که امیدوار است که تا پایان فصل به دی استفانو با ۳۰۷ گل برسد.کریم در سه فصل اخیر همیشه در لالیگا بیش از ۲۰ گل زده است و در فصل جاری نیز با دوازده گل بهترین گلزن لالیگاست. کریم با ریتم کنونی می تواند فصل را با ۳۱ گل لالیگایی به اتمام برساند و به هفتمین گلزن برتر تاریخ لالیگا تبدیل شود. کریم در حال حاضر ۲۰۴ گل در لالیگا زده است که می تواند تا پایان فصل از سزار با ۲۲۱، کوئینی با ۲۱۸ و پاهینیو با ۲۱۲ گل سبقت بگیرد و هفتم شود. بهترین رکورد بنزما در لالیگا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ با ۲۴ گل بود. کریم در ۳۶ دربی مقابل اتلتیکو شش گل به ثمر رسانده است.

لوئیز سوارز نیز در لالیگای سال گذشته ۲۱ گل به ثمر رسانده بود و در این فصل نیز در پانزده بازی لالیگایی هفت گل زده است.بازیکن اروگوئه ای با ۱۷۳ گل شانزدهمین گلزن برتر تاریخ لالیگاست. قطعا حضور یا عدم حضور این دو در ال کلاسیکو خیلی مهم خواهد بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سوارز-بنزما، در انتظار مشخص شدن شرایط گلزنان دربی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ