کورتوا، متخصص دربی ها؛ در پیراهن رئال مقابل اتلتیکو نباخته

0

رئال مادرید نیوز : تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی هم در رئال و هم در اتلتیکو در دربی مادرید حضور داشته است. اولین حضورش در دربی به سال ۲۰۱۱ برمی گردد. کورتوا در اتلتیکو از ۹ دربی خود فقط دو تا را برد در حالی که در رئال هیچ کدام از هفت دربی خود را نباخته است.

اولین دربی کورتوا در اتلتیکو در زمانی بود که سیمئونه مربی اتلتیکو نشده بود .در ان زمان مانزانو مربی اتلتیکو بود و رئال با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. در بازی برگش با چولو همین نتیجه تکرار شد که رونالدو هت تریک کرد. رئال در فصل بعدش هر دو دربی لالیگایی را با نتایج دو بر صفر و دو بر یک برد اما بالاخره در فینال کوپا، اتلتیکو با نتیجه دو بر یک پیروز شد. در فصل ۱۴-۱۳ ، رئال در دو بازی چمپیونزلیگی توانست اتلتیکو را در مجموع با نتیجه پنج بر صفر شکست بدهد. در لالیگا، اتلتیکو با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و بازی در مادرید با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. البته بدترین خاطره کورتوا مربوط به شکست در فینال چمپیونزلیگ با نتیجه چهار بر یک است.

کورتوا در دوران حضورش در چلسی مقابل اتلتیکو قرار گرفت که یک برد و یک تساوی کسب کرد و بعد از آن به رئال آمد.کورتوا هفت دربی با پیراهن رئال داشته که حاصلش سه برد و سه تساوی لالیگا و یک برد در ضربات پنالتی در سوپرجام اسپانیای ۲۰۲۰ است که در آنب ازی پنالتی توماس پارتی را مهار کرد. کورتوا حالا چهارمین فصلش در رئال را تجربه می کند که به کوهی از انگیزه تبدیل شده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کورتوا، متخصص دربی ها؛ در پیراهن رئال مقابل اتلتیکو نباخته

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ