گرت بیل – هازارد، پردرآمدهای نیمکت نشین

0

رئال مادرید نیوز : در خط حمله رئال مادرید برای بازی مقابل اتلتیکو فقط یک تردید وجود دارد: رودریگو یا آسنسیو.

در حقیقت بیل و هازارد حتی روی کاغذ هم شانسی برای حضور در ترکیب ندارند. دو بازیکن گرانقیمت و پردرآمد تیم فعلا نیمکت نشین هایی محض به شمار می روند. کارلتو در مورد نیمکت نشینی این دو گفته بود:” سخت ترین بخش این نیست که یک بازیکن صد میلیونی را نیمکت نشین کنی بلکه این است که یک بازیکن را روی نیمکت بنشانی. اگر حرفه ای و جدی باشد، این تصمیم مشکل تر می شود.”

برای بازی امشب حضور وینیسیوس و بنزما در ترکیب قطعی است و رودریگو یا آسنسیو ضلع سوم مثلث را تکمیل می کنند. بدین ترتیب بیل و هازارد باید کنار هم روی نیمکت بنشینند. هر دوی آنها دستمزدهایی نجومی دریافت می کنند اما در حالی که نیمی از فصل گذشته هیچ تاثیری در تیم نگذاشته اند.

هازارد در این فصل ۴۲۴ دقیقه بازی کرده اما در سه بازی اخیرش در رئال فقط ۹ دقیقه حضور داشته است. این بازیکن عملا جایی در برنامه های انچلوتی ندارد و حتی به عنوان یار تعویضی نمی تواند کمکی به تیم داشته باشد.گرت بیل نیز سه ماه است که در رئال مادرید بازی نکرده و عملا نقشی گنگ را داشته است. بازیکن ولزی شش ماه دیگر با اتمام قراردادش از رئال می رود در حالی که آینده هازارد فعلا نامشخص است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گرت بیل – هازارد، پردرآمدهای نیمکت نشین

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ