رئال مادرید ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ فاصله رئال و رقبا اسنپی شد!

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با پیروزی مقابل اتلتیکو گام بزرگی به سمت قهرمانی لالیگای ۲۲-۲۰۲۱ برداشت.

رئال مادرید با گلهای بنزما در نیمه اول و آسنسیو در نیمه دوم روی دو پاس وینیسیوس توانست با نتیجه دو بر صفر در مقابل اتلتیکو پیروز شود و با یک پیروزی قاطعانه اختلافش با اتلتیکو را به ۱۳ و اختلافش با بارسلونا را به ۱۸ برساند. حالا اختلاف رئال با این دو تیم به حدی است که برای این که بتوانند رتبه رئال را در جدول ببینند باید از همان جای جدول اسنپ (یا اوبر) بگیرند و خودشان را به بالای جدول برسانند و از آن جا به پایین سر بخورند و برگردند! همچون دو تیم آندلوسی یعنی سویا با بتیس با ۹ و  ۱۰ امتیاز جدی ترین تعقیب کننده های رئال هستند که سوسیه داد و اتلتیکو ۱۳ امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند.

رئال در حالی به دهمین برد متوالی خود رسید که کاملا دست نیافتنی به نظر می رسد. حالا رئال مادرید همه بازیهای حساس را پشت سر گذاشته و می تواند نفسی به راحتی بکشد. بازی بعدی رئال مقابل کادیز پایین جدولی خواهد بود که رئال می تواند با پیروزی مقابل این تیم قهرمانی نیم فصل را قطعی کند.

رئال مادرید آنچلوتی حالا باید منتظر مشخص شدن قرعه اش در چمپیونزلیگ باشد آن هم در حالی که به نظر می رسد که لالیگای ۳۵ را باید از همین حالا به اسم کارلتو بنویسیم.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رئال مادرید ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ فاصله رئال و رقبا اسنپی شد!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ