والدانو:«تحول وینیسیوس اسرارآمیز است»/کاسیاس:«تیمی با رئال مادرید برابری نمی کند»

0

رئال مادرید نیوز : نظر بازیکنان سابق رئال مادرید را در مورد دربی مرور می کنیم.

والدانو:” تحول وینیسیوس یک مسئله اسرار آمیز است. گل که یک ویژگی ذاتی است به چیزی برای یادگیری تبدیل شده است. قبلا بازیکنی بود که در مترهای پایانی با سرعت بی نظیری می دوید اما در ضربه آخرش اشتباه می کرد. حالا به بازیکن شفاف تری تبدیل شده است. به طور کلی فصل گذشته وقتی وارد محوطه جریمه می شد، فقط یک چشمش به دروازه بود. حالا چشمش به این است که هر کدام از هم تیمی هایش کجا هستند و گزینه راحت تر را انتخا می کند. کروس و مودریچ مالک بازیها هستند و این برای حریفان آزاردهنده است. شعارهای “چولو، بمان” نشان می دهد که  سرمربی اتلتیکو در شرایط کنونی چه حال و روزی دارد.

کاسیاس:” آنچلوتی چقدر خوب کار کرده است. رئال مادرید سطح فوق العاده ای دارد. تیمی را نمی بینم که با آنها برابری کند.”

میاتوویچ:” رئال مادرید عادلانه پیروز شد و برایم خوشایند بود که چنین بازی مهم و مشکلی را ببرند. به خوبی از توانایی هایشان استفاده کردند: سرعت وینیسیسو، توان گلزنی بنزما، میلیتائو ، دروازه بانی بی نظیر و … این تیم می تواند در لالیگا و چمپیونزلیگ موفق شد. با این پیروزی اتفاق مهمی در لالیگا برایشان رخ داد. رئال پس از گل اول خیلی خوب بود و نیمه اول خوبی به جز ۱۰-۱۵ دقیقه آغازین داشتند. وینیسیوس روی گل اول عالی بود. چهار مدافع را در محوطه جریمه مشغول خود کرد و با دقت به تنها بازیکن ازاد پاس داد. البته مدافعان اتلتیکو هم با رها کردن بنزما اشتباه کردند.”

رینکون:” رئال مادرید موقعیت های زایدی به اتلتیکو در محوطه جریمه داد. نبود بنزما در نیمه دوم باعث شد تا سیستم رئال کمی عوض شود. مصدومیت گریزمان؟ چنین بازیهای پرفشاری روی همه بازیکنان اثر می گذارد.  انچلوتی بازییکنانش را وادار کرده تا خیلی بیشتر از قبل دفاع کنند. کروس یک فوتبال تماشایی را ارائه می دهد.مودریچ در کل زمین بود. عجب بازی فوق العاده ای انجام داد. رئال مادرید گلهایش را با توپربایی زد و آرامش خوبی در جریان بازی داشت. رئال مادرید بدون عجله بازی خود را داشت.

کانیزارس:” رئال مادرید به خواست خودش به محوطه جریمه خودش رفت. رئال مادرید دفاع کرد اما اتلتیکو در پایان با تمام قوا حمله کرد و رئال دیرتر تعویض کرد. رئال در دفاع خیلی منسجم بود و زمان بندی خوبی در بازی داشت. اتلتیکو توانست از موقعیت هایش استفاده کند اما به شدت شکننده بودند. رئال با دو شوت دو گل زد. وینیسیوس با حرکاتش و جابه جایی هایش کار یورنته را خیلی سخت کرد. رئال مادرید بسیار خوب کار می کند و این ارزشمند است.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

والدانو:«تحول وینیسیوس اسرارآمیز است»/کاسیاس:«تیمی با رئال مادرید برابری نمی کند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ