مجیدی: به بازیکنانم گفتم حرف و حدیث ها را دایورت کنند/ برای برد سپاهان کار سختی داریم

0

پایگاه خبری ساتین- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چیزی که برای ما اهمیت دارد و خیلی روی آن تاکید دارم، این است که تیمم گل نخورد چرا که تیمی قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد.

به گزارش ساتین، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: همیشه بازی‌های استقلال و سپاهان حساس و جذاب بوده است. با توجه به کیفیتی که هر دو تیم دارند، فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

وی در مورد شایعه جدایی گابریله پین، دستیار ایتالیایی‌اش پس از دیدار با سپاهان عنوان کرد: از شما خواهش می‌کنم به «اراجیف یک رسانه دروغگو» توجه نکنید. نام این رسانه را دروغگو می‌گذارم، چون چند خبر دروغ منتشر کرده بود. این اراجیف نه برای من مهم است نه به آن اهمیت می‌دهم. همیشه با بازیکنان صحبت می‌کنم و می‌گویم یک کلید موفقیت به شما در فوتبال ایران می‌دهم. چه بازیکن هستید و چه مربی، برای موفقیت باید حرف و حدیث‌ها را دایورت کنید. تمرکزم با این چیزها بهم نمی‌ریزد. مسئولیت سنگینی را قبول کردم و آن هم موفقیت و خوشحالی هواداران استقلال است. همه تلاشم را می‌کنم که به هدفم برسم، حتی اگر تنها باشم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: آدم‌هایی که راه تنها بودن را بلدند، قدرتمند هستند. این افراد برای رسیدن به هدف‌شان به غیر از خدا به کسی توکل نمی‌کنند. ما همکاری فوق‌العاده‌ای نه تنها با پین بلکه با سایر همکاران داریم. تا استقلال یک بازی را می‌برد، شروع به این کارها می‌کنند. از بازیکنانم خواستم تمرکزشان روی بازی‌ها بگذارند. کار سختی داریم و باید خوب تمرین کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

مجیدی با اشاره به بازی تیمش با سپاهان ادامه داد: فردای بازی با پیکان از بازیکنانم خواستم دیدار با پیکان را فراموش کنند و تمرکزشان را روی بازی با سپاهان بگذارند. تصورم این است که فردا بازی زیبایی می‌شود.

وی در خصوص اینکه هافبک‌های استقلال طبق آمار فقط سه پاس گل داده‌اند، تصریح کرد: بحث آمار را کنار بگذاریم، از عملکرد هافبک‌ها یعنی زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور و سبحان خاقانی در بازی با پیکان راضی بودم.

مجیدی در خصوص اینکه در بازی با سپاهان هم هواداران حضور ندارند، عنوان کرد: من قبلا هم گفته‌ام، استقلال با هوادارانش شکل می‌گیرد، در عرصه مربیگری‌ام این شانس را نداشتم که تماشاگران حضور داشته باشند و فکر می‌کنم فقط ۵،۶ بازی شانس حضور هواداران را داشتم. این موضوع به مسئولان برمی‌گردد و امیدوارم هرچه زودتر هواداران به استادیوم‌ها برگردند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که بازی با سپاهان مثل گذشته جذاب خواهد شد؟ گفت: تفکراتم همین است و در چند بازی اول به خاطر اینکه یک مقدار تیم‌مان تغییر کرده بود شاید آن طور که باید و شاید آن چیزی که می‌خواستم اتفاق نیفتاد ولی بازی با صنعت نفت را نگاه کنید. ما هر توپی که ارسال کردیم حداقل ۴،۵ بازیکن در باکس داشتیم. هواداران از ما یک فوتبال هجومی می‌خواهند و این جزیی از ساختار استقلال است و من هم به عنوان مربی باید طبق ساختار باشگاه جلو بروم. مطمئن باشید در بازی‌های آینده هجومی‌تر بازی خواهیم کرد.

مجیدی خاطرنشان کرد: چیزی که برای ما اهمیت دارد و خیلی روی آن تاکید دارم، این است که تیمم گل نخورد. غیر از پاداشی که برای نتیجه می‌گذارم یک پاداشی را هم برای گل نخوردن می‌گذارم. فکر می‌کنم سال گذشته در ۱۱ بازی ۳ و امسال در ۹ بازی ۲ گل خوردیم. تیمی قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد.

وی در مورد اینکه مدافعان تیمش در بازی با پیکان روی ضربات ایستگاهی گلزنی کردند و آیا در بازی با سپاهان این تاکتیک جواب می‌دهد یا نه، گفت: این یکی از تاکتیک‌های ما است. در جلسه فنی قبل از بازی از سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، کوین یامگا و رودی ژستد خواستم از صندلی‌شان بلند شوند. از سایر بازیکنان خواستم که یک دقیقه به آنها نگاه کنید. آرزوی هر مربی است که چنین بازیکنان بلندقامتی داشته باشند. برای دیدار با پیکان روی ضربات تمرین کرده بودیم که به بهترین شکل این اتفاق افتاد.

مجیدی در مورد اینکه به نظر می‌رسد زمین تمرین استقلال در مجموعه آرارات کیفیت خوبی ندارد، یادآور شد: تنها دغدغه من زمین تمرین است. با همه تلاشی که باشگاه و مسئولان کرده‌اند، زمین کیفیت ندارد و برخی بحث‌های تاکتیکی ما روی این زمین امکان پذیر نیست. گابریله پین چند بار به من به این مسئله تذکر داده که طراحی تمرینات روی این زمین قابل اجرایی نیست. مشکل زمین در فوتبال‌مان وجود دارد و کل تهران را گشتیم یک زمین چمن پیدا نکردیم. قرار است در نیم فصل چمن را ترمیم کنند.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مجیدی: به بازیکنانم گفتم حرف و حدیث ها را دایورت کنند/ برای برد سپاهان کار سختی داریم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ