خبر خوش شبانه صدری به پرسپولیسی‌ها/ چرا سرمربی آرژانتینی پرسپولیس را اذیت کرد؟

0

پرسپولیس

شنیدیم خواکین دستیار سابق گابریل کالدرون، دستمزد خودش را از پولی که پرسپولیس به حساب سوئیس واریز کرده، یک روز زودتر برداشته است! این درحالیست که گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس همکاری لازم را با باشگاه ایرانی انجام نداده و حتی با کارشکنی حاضر نشده پولش را از حساب سوئیس برداشت کند و در نهایت با اصرار وکیل خودش حاضر به همکاری شده است!

همچنین مرد آرژانتینی دراین میان به صورت ریز کارشکنی کرده و مشکلاتی برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورده است.

پرسپولیس بر اساس حکم کمیته وضعیت فیفا محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار با ۵ درصد سود سالانه به کالدرون و ۹۵ هزار دلار با ۵ درصد سود سالانه به خواکین شده است و حالا مجموع این طلب و سودهای آن به ۷۴۰ هزار دلار رسید.

بنابرگفته یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس، خواکین اسپانیایی طلب خود را برداشت کرده اما کالدرون آرژانتینی حاضر نبوده طلبش را بردارد!

در هفته‌های گذشته باشگاه پرسپولیس با تامین منابع مالی لازم، تلاش کرد تا ۷۴۰ هزار دلار از مطالبات گابریل کالدرون و خواکین دستیارش را به حساب وکیل آن‌ها در بانکی در سوییس انتقال دهد اما گفته شد به خاطر مشکلات نقل‌ و انتقال پول، مرد آرژانتینی قادر به برداشت پول نیست.

این موضوع  پیچیده و گفته شد عامل اصلی به وجود آمدن مشکل شخص خود گابریل کالدرون بوده است. او ابتدا حاضر نشد پولش را از بانک‌های ترکیه دریافت کند و باشگاه پرسپولیس را وارد چالش بانک سوئیس کرد! در ادامه هم عنوان کرد این بانک اجازه برداشت پول به او نمی‌دهد درحالی که شنیده می‌شود خواکین توانسته است پولش را بردارد!

شاید این پرسش به وجود آمده باشد که چرا او با این همه تأخیر رضایت داد؟ مگر کالدرون دنبال دریافت پول خودش نبود؟

گویا این مربی آرژانتینی دو قسط اول طلب خودش را برداشت کرده اما برای قسط سوم آگاهانه کارشکنی کرده است. دلیل آن هم شنیده می‌شود درجهت نتیجه نگرفتن پرسپولیس بوده است! عده ای از داخل ایران به گابریل کالدرون مشاوره غلط داده اند که درصورت ناکامی‌یحیی گل محمدی، او می‌تواند با فشار هواداران پرسپولیس به این تیم ایرانی باز گردد!

شاید مرد آرژانتینی نمی‌دانست با رها کردن تیم در نیم فصل، کارشکنی‌های انجام شده و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات باشگاه ایرانی، هواداران پرسپولیس به شدت از او شاکی و عصبانی هستند. طرفدارانی که فراموش نمی‌کنند برانکو ایوانکوویچ چقدر کمک کرد مطالباتش راحت از طریق عمان واریز شده و پنجره پرسپولیس باز شود اما …

بالاخره این ماجرا با وساطت وکیل کالدرون ختم به خیر شد.

اخبار فوری پرسپولیس

خبر خوش شبانه صدری به پرسپولیسی‌ها/ چرا سرمربی آرژانتینی پرسپولیس را اذیت کرد؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ