ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان/ رونمایی از دو سورپرایز یحیی

0

پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.

سرخپوشان در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که مثل همیشه از حامد لک درون دروازه استفاده خواهند کرد.

در خط دفاع شاهد تغییراتی در ترکیب سرخپوشان خواهیم بود که مهم‌ترینش بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی بعد از چند هفته دوری است و بدین ترتیب دیگر زوج نعمتی – فرجی را در ترکیب اصلی نخواهیم دید و یکی از این دو نیمکت نشین خواهند شد که به نظر می‌رسد فرجی باشد.

در سمت راست خط دفاع مهدی شیری جایگاه ثابتی برای خودش دست و پا کرده است ولی در سمت چپ شاهد یک تغییر هستیم و اینبار سعید آقایی به جای وحید امیری دفاع چپ خواهد بود.

در خط هافبک میلاد سرلک مثل همیشه حضور دارد ولی زوج او در پست هافبک دفاعی این بار نه کامیابی نیا است و نه رضا اسدی، یحیی احتمالاً در این بازی محمد شریفی جوان را به کار خواهد گرفت.

دو بازیکن پست هافبک هجومی هم امید عالیشاه و مهدی ترابی هستند. با وجود اینکه گل محمدی اعلام کرده بود ترابی به بازی امروز نمی‌رسد ولی خبرها حکایت از آن دارد که کادر پزشکی موفق شد او را به این بازی برساند.

در خط حمله عیسی آل کثیر بازی می‌کند و زوج او را وحید امیری تشکیل خواهد داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان:

حامد لک، سعید آقایی، علی نعمتی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

ترکیب پرسپولیس تاریخ بازی بعدی پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان/ رونمایی از دو سورپرایز یحیی

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ