ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ویستاتوربین / حضور ۷ بازیکن نیمکت نشین در ترکیب اصلی

0

پرسپولیس پرسپولیس امروز  اولین بازی خود را در جام حذفی مقابل ویستا توربین برگزار خواهد کرد. دیداری که روی کاغذ بازی دشواری برای پرسپولیس به حساب نمی‌آید و خیلی‌ها فکر می‌کنند قهرمان ۵ فصل اخیر فوتبال ایران به راحتی از سد حریفش خواهد گذشت.

با توجه اهمییت بالاتر دیدارهای لیگ برتر و همچنین فشردگی آن بازی‌ها، یحیی گل محمدی قصد دارد در بازی روز دوشنبه مقابل ویستا توربین به چند بازیکن اصلی خود استراحت بدهد و از بازیکنانی استفاده کند که کمتر در این فصل فرصت بازی کردن بدست آوردند.

از همین رو یحیی به چند بازیکن نیمکت نشین تیمش در تمرین روزهای قبل  آماده باش داده تا آمادگی لازم برای بازی کردن را داشته باشند، چراکه می‌خواهد از آن ها در ترکیب اصلی استفاده کند.با توجه به غیبت رادوشویچ در تمرینات پرسپولیس ، حامد لک به اجبار مثل بازی های لیگ برتر در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

در قلب خط دفاع سید جلال حسینی و علی نعمتی که در بازی مقابل پیکان به صورت ثابت در ترکیب قرار گرفتند ، نیمکت نشین خواهند شد و علیرضا ابراهیمی و فرشاد فرجی در ترکیب اصلی به میدان می روند. در سمت راست خط دفاع مطابق بازی های لیگ شاهد حضور مهدی شیری خواهیم بود و در سمت چپ خط دفاعی علی شجاعی که موفق شد در دیدار قبلی برای تیمش گلزنی کند، بازی خواهد کرد.

در خط میانی محمد شریفی که عملکرد خوبی مقابل پیکان داشت به همراه اسدی قرار خواهند گرفت. اسدی که با سر و صدای زیاد به پرسپولیس آمد ، بعد از چند بازی نیمکت نشینی دوباره به ترکیب ثابت بازخواهد گشت. در سمت راست خط میانی سیامک نعمتی بازی خواهد کرد که در بازی های لیگ فرصتی برای حضور در ترکیب پرسپولیس پیدا نکرده است و در سمت چپ خط میانی هم احسان پهلوان بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت ، به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

در خط حمله اما یحیی گل محمدی قصد دارد از هر دو مهاجم گلزن خود یعنی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر استفاده کند. حامد پاکدل به دلیل مصدومیت به این دیدار نخواهد رسید و مهدی خانی هم کیفیت لازم را برای فیکس شدن در پرسپولیس ندارد. نکته جالب ترکیب پرسپولیس نیمکت نشینی ستاره های این تیم است که معمولا در ترکیب اصلی به میدان می رفتند. نفراتی مثل سید جلال حسینی ، علی نعمتی ، سعید آقایی، میلاد سرلک ، وحید امیری ، امید عالیشاه و مهدی ترابی سرشناس ترین بازیکنانی هستند که به احتمال فراوان در بازی مقابل ویستا توربین نیمکت نشین خواهند شد.

لازم به ذکر است این ترکیب بر اساس آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی مقابل ویستا توربین است و این امکان وجود دارد که با نظر یحیی گل محمدی بازیکن دیگری در ترکیب ثابت قرار بگیرد و به صورت فیکس به میدان برود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس‌:

لک-ابراهیمی-فرجی-شجاعی-شیری-شریفی-اسدی‌-نعمتی-پهلوان-عبدی-آل کثیر

ترکیب پرسپولیس تاریخ بازی بعدی پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ویستاتوربین / حضور ۷ بازیکن نیمکت نشین در ترکیب اصلی

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ