نقش کلیدی پسر آنچلوتی در آماده شدن تیم برای بازیها

0

رئال مادرید نیوز : در فوتبال شرایط روحی تیم ها خیلی مهم است و به نظر می رسد که رئال از این حیث در حال حاضر در بهترین شرایط خود به سر می برد. همه چیز در شرایطی خوب قرار دارد اما کادر فنی رئال شامل آنچلوتی آرامش خود را حفظ کرده است. کارلتو بهتر از هر کسی دنیای فوتبال را می شناسد و به نظر می رسد که توانسته همه چیز را به درستی پیش ببرد.

نقش داویده پسر و دستیار آنچلوتی در رئال مادرید هم خیلی مهم است. او پیش از بازی با اتلتیکو صحبت هایی کوتاه با هر بازیکن داشت و به طور مثال در مورد نحوه غلبه بر مدافعان تیم سیمئونه با بنزما صحبت کرد. داویده با بنزما در این باره که چطور به دنبال توپ برود یا فضاها را باز کند و ضربه آخر با بزند، صحبت کرد که البته مشابه همین اتفاق روی گل بنزما در دربی تکرار شد.

کارلو آنچلوتی به همه چیز در تمرینات و بازیها نظارت می کند اما برای جزئیات کار را به اعضای کادر فنی سپرده است. داویده وظیفه آماده سازی تیم را برای بازیها دارد و باید حریف را به دقت آنالیز کند و تحرکات را برنامه ریزی کند. او نقاط ضعف حریف را با دقت بررسی می کند و در کنار فرانچسکو مائوری، یوپیس و بقیه تیم را برای بازیها آماده می کند.

جلسات کادر فنی تقریبا هر روز برگزار می شود و آنها همه جزئیات را بررسی می کنند. داویده مدرک مربیگری یوفا را پشت سر گذاشته است و به خوبی می داند که این کار چگونه است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نقش کلیدی پسر آنچلوتی در آماده شدن تیم برای بازیها

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ