امتیازآورترین بازیکنان استقلال در لیگ برتر/ بازیکنی که سیبل انتقادات بود

0

پایگاه خبری ساتین – استقلال در لیگ بیست و یکم بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته که تاکنون در ترکیب استقلال مثمرثمر ظاهر شده‌اند.

به گزارش ساتین و به نقل از خبرورزشی، فرهاد مجیدی در این فصل ۱۲ بازیکن جدید را به ترکیب آبی پوشان اضافه کرده که در بازی‌های مختلف از وجود آنها استفاده می‌کنند. بازیکنان که در بازی‌های مختلف به کمک استقلال می‌آیند و یا حتی در حد ستاره ظاهر می‌شوند. مثل جعفر سلمانی که تک گل سه امتیازی آبی‌ها در بازی این تیم برابر سپاهان را به ثمر رساند. سلمانی در بازی هفته اول استقلال برابر هوادار هم یک گل سه امتیازی زده بود تا به این ترتیب شش امتیاز به حساب آبی پوشان واریز کرده باشد. این درحالی است که سلمانی در چندهفته ابتدایی با انتقاداتی زیادی مواجه شده بود.

آرتور کوین یامگا دیگر خرید جدید استقلالی‌هاست که در بازی هفته دوم این تیم برابر ذوب آهن درخشید و با دبل خود باعث شد تا آبی‌ها به سه امتیاز خارج از خانه برسند. این بازیکن کامرونی الاصل اما فرانسوی در بازی با فجرسپاسی هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا با توجه به مساوی شدن آن مسابقه یک امتیاز دیگر با گلزنی او به جمع امتیازات استقلال اضافه شده باشد. در بازی استقلال و صنعت نفت هم امیرحسین حسین زاده گل تساوی آبی‌ها را وارد دروازه آبادانی‌ها کرد تا این خرید دیگر مجیدی هم یک امتیاز برای استقلال کسب کرده باشد. به این ترتیب سلمانی، یامگا و حسین زاده در مجموع ۱۱ امتیاز برای استقلال به ارمغان آورده‌اند.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

امتیازآورترین بازیکنان استقلال در لیگ برتر/ بازیکنی که سیبل انتقادات بود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ