مک منمن:«رئال مادرید با رودیگر، امباپه، هالند و … طلوع خواهد کرد»

0

رئال مادرید نیوز : استیو مک منمن بازیکن انگلیسی اسبق رئال مادرید در مورد قدرت این تیم صحبت کرد.

رئال مادرید و شانس هایش در چمپیونزلیگ:” درک می کنم که تیم های انگلیسی و بایرن شانس بیشتری برای قهمرانی اروپا در این فصل دارند. رئال خیلی خوب کار کرده چرا که فقط آلابا را در تابستان خریدند. بنزما درخشان بوده است در حالی که وینیسیوس نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده است. البته لالیگا در سالهای اخیر ضعیف تر شده است. اتلتیکو در گروهش در چمپیونزلیگ مشکل داشت و در هفته آخر صعود کرد و بارسلونا در سقوط آزاد است. مسیر قهرمانی امسال برای رئال باز است و با تجربه بازییکنانی نظیر کاسمیرو، کروس، بنزما و الابا می توانند قهرمان لالیگا با شایستگی شوند. البته دیدید که فصل گذشته در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل چلسی چه اتفاقی برایشان رخ داد.”

احتمال بازگشت رونالدو و خرید ستاره های بیشتر:” وقتی از رئال صحبت می کنیم چیزی غیرممکن نیست. در سالهای اخیر هزینه نکردند و در حال حاضر کیفی پر از پول دارند. استادیومشان را بازسازی کردند و پس از اتفاقات کرونا حالا آماده فصل نقل و انتقالاتی جدی هستند. شاید بارسا هم برای ان بجنگد اما رئال اماده تر است. پول دارند و شانس زیادی دارند تا کیلیان امباپه و رودیگر را رایگان بخرند. به ارلینگ هالند هم علاقمند هستند و می توانند او را هم بخرند. بازسازی برنابئو نماد طلو دوباره رئال مادرید است. جذابیت های زیادی برای بازیکنانی است که می خواهند هب رئال مادرید بروند. می توانند با تیم های دیگر بجنگند و اگر امباپه به آن جا برود برای بازیکنان دیگر جذاب تر خواهند بود. رونالدو هم می تواند برگردد اما فکر می کنم یک سال دیگر با منچستر قرارداد دارد و بعدش ببینیم چه می شود.”

لواندوفسکی و رئال مادرید:” خروجش از بایرن هرگز امکان پذیر نبوده است. مطمئنم که مدتی پیش دوست داشت به رئال برود اما بازیکن بزرگی در بایرن بوده و به او احترام می گذارند. همیشه پول زیادی برای او خواستند و بهترین مهاجم دنیاست.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مک منمن:«رئال مادرید با رودیگر، امباپه، هالند و … طلوع خواهد کرد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ