وقتی آقای ایکس که بازنشسته است به استقلال آمد تنش ها در فوتبال بیشتر شد/ آقای وزیر! فقط ۳ باشگاه حرفه ای داریم؛ امتیازهای گل گهر را برگردانید

0

پرسپولیس

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره رأی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه گل گهر و حضور شخصی در باشگاه استقلال که از او به عنوان آقای ایکس نام برده شده مصاحبه ای انجام داده است که در زیر می خوانید:

*رکن اصلی و متولی فوتبال در کشور، فدراسیون فوتبال است، اما چرا باید بین تیم‌ها تبعیض قائل شود؟ اگر قوانین برای همه یکسان است چرا فقط کمک‌های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان همه جوره شامل حال استقلال می‌شود. مانده‌ام چرا سیاسیون و بازنشسته‌ها نمی‌خواهند از فوتبال بروند تا آدم‌هایی که تخصصی‌تر هستند، جانشین آن‌ها شوند تا فوتبال ما جان تازه‌ای بگیرد و به هدفی که استحقاقش را دارد، برسد.

*آقای ایکس که بازنشسته هم است، از زمانی که به استقلال ورود کرده تنش فوتبال ما ۱۰ برابر شده است. از وزیر ورزش و جوانان که خودش هم فردی ورزشی است، خواهش دارم کمی خودش تصمیم گیرنده باشد. آقای وزیر ورزش تصور کنید که خودتان در عرصه دوومیدانی برای کشورت بجنگی تا به هدفی که می‌خواهی برسی، اما برعکس آقایان سد راه شما شوند؛ در چنین شرایطی عکس‌العمل شما نسبت به این اتفاقا چه خواهد بود؟ لطفا مردانه جواب بدهید.

*عذر مدیری که فرافکنی کرده و با کلمات بازی می‌کند را محترمانه بخواهید و اجازه ندهید که فوتبال به سمت سراشیبی حرکت کند. تا الان هم با این اتفاقات فوتبال ایران دچار ضربه‌های شدیدی شده و باید تا دیر نشده جلوی این ناهنجاری‌ها گرفته شود. اکنون با این سنگ‌اندازی‌ها در فضای مجازی می‌خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند در صورتی که تنها باشگاه‌های واقعاً حرفه‌ای در ایران پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر سیرجان هستند. شما وزیر و متولی ورزش کشور هستید، پس لطفا به همه به یک چشم نگاه کنید.

*آقای وزیر چرا باید حکم پرونده‌ای که باشگاه نساجی زودتر از استقلال مطرح کرده، اعلام نشود و در مقابل خیلی سریع به پرونده باشگاه استقلال رسیدگی شده و حکمش ابلاغ می‌شود.

*آقای رییس فدراسیون فوتبال، آیا منظورتان از تحول شگرف در فوتبال ایران که زمان ثبت‌نام مطرح کرده بودید، این بود؟ عزیزی خادم و دوستان در فدراسیون فوتبال لطفاً با این کارهایتان بخش خصوصی را از سرمایه گذاری در فوتبال نرنجانید، زیرا ممکن است در آینده عواقب بدی برای فوتبال به همراه داشته باشد.

*تمام بازنشستگان سیاسی برای خودشان شرکت‌های خصوصی و هلدینگ دارند، اما آیا فوتبالیست‌ها که سالیان سال لباس پاره می‌کردند و حتی دیناری نمی‌گرفتند، یک ماشین برای خودشان دارند و یا اینکه اصلاً خبر دارید که منزلی شخصی برای سکونت دارند یا خیر؟

*امیدوارم وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال امتیازات کسر شده از گل گهر را دوباره به این تیم برگردانند تا حق آن‌ها پایمال نشود. اگر این رأی به قوت خود باقی بماند بهتر است در این فوتبال را از همین امروز تخته کنند تا مردم خیال‌شان راحت شود که این فوتبالی نیست جوانمردی در آن حرف اول را بزند.

اخبار فوری پرسپولیس

وقتی آقای ایکس که بازنشسته است به استقلال آمد تنش ها در فوتبال بیشتر شد/ آقای وزیر! فقط ۳ باشگاه حرفه ای داریم؛ امتیازهای گل گهر را برگردانید

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ