باتجربه‌های پرسپولیس هوایم را دارند/ افتخار می‌کنم پشت سر این بازیکن وارد زمین می‌شوم/ خیلی‌ها مدعی قهرمانی هستند اما …

0

پرسپولیس

محمد شریفی، هافبک جوان پرسپولیس در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل پیکان نشان داد از آمادگی بالایی برخوردار است و اگر بیشتر به او اعتماد شود می‌تواند با ارائه بازی‌های قابل‌قبول به خوبی پاسخ اعتماد کادر فنی پرسپولیس را بدهد.

او که بعد از اسدی و کامیابی‌نیا سومین هافبک دفاعی پرسپولیس در این فصل بوده نشان داد که توانایی رقابت با سایر هم‌پستی‌هایش را دارد.

شریفی درباره حضورش در ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان گفت: «برای من باعث افتخار است که پشت سر بازیکنان بزرگی مانند سیدجلال وارد زمین می‌شوم. من یک بازیکن جوان هستم و برای رسیدن به ترکیب اصلی هیچ عجله‌ای ندارم. اینطور نیست که یک‌روزه یا ۲روزه بخواهم به آنچه می‌خواهم برسم. من پله به پله پیش می‌روم و تازه سال دوم است که در پرسپولیس هستم. اینکه مورد اعتماد کادر فنی قرار گرفتم برایم خیلی ارزشمند است. البته این فقط یک بازی بود. من با تمام وجود و با انگیزه بیشتر کار می‌کنم تا بتوانم بازی‌های بیشتری را فیکس باشم.»

شریفی مهم‌ترین هدفش را در فصل جاری فیکس بازی کردن در تیم پرسپولیس دانست و درخصوص کار کردن زیرنظر یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و حمید مطهری گفت: «همه این بزرگواران سابقه بازی در پست مرا داشته‌اند و هافبک‌های خوبی هم بوده‌اند. این هم شانس خوب من است که زیرنظر آنها کار می‌کنم چراکه می‌توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم. ضمن اینکه بازیکنان باتجربه تیم هم هوای مرا دارند و همین موضوع باعث شده با اعتماد به نفس بیشتری کار کنم.»

هافبک جوان پرسپولیس درخصوص اینکه امسال چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند گفت: «امسال تعداد تیم‌های مدعی زیاد است و برای همین کار تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی سخت است. اما همه روی تیم ما حساب می‌کنند. با کادر فنی خوب و باتجربه و بازیکنان آماده‌ای که داریم، مطمئنا رسیدن به قهرمانی دور از دسترس نیست و ما همه تلاشمان را می‌کنیم که به این هدف برسیم.»

اخبار فوری پرسپولیس

باتجربه‌های پرسپولیس هوایم را دارند/ افتخار می‌کنم پشت سر این بازیکن وارد زمین می‌شوم/ خیلی‌ها مدعی قهرمانی هستند اما …

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ