مدیر عامل – سرمربی؛ پست جدید در فوتبال ایران

0

پایگاه خبری ساتین- در بازی استقلال – نود ارومیه انتظار حضور سلمان تاجدار روی نیمکت تیم ارومیه ای را داشتیم اما در آستانه این بازی او از سمت خود استعفاء کرد تا مدیر عامل نقش سرمربی را بازی کند! 

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، یحیی بهاری مدیرعامل تیم نود ارومیه که بارها و بارها به خاطر تنش های ایجاد شده با محرومیت هایی از سوی کمیته انضباطی مواجه شده قابل پیش بینی بود بعد از استعفای سلمان تاجدار یکی از دستیاران او را به عنوان سرمربی موقت برگزیند و در ادامه مسیر سرمربی جدیدی برای تیم انتخاب کند اما در پیش بودن بازی با استقلال بهانه ای شد که او حضور در جایگاه سرمربی را تجربه کند! مصاحبه با خبرنگاران پیش از بازی و هم چنین نقش هایی که او در جریان بازی با استقلال به عنوان سرمربی بازی کرد موجب شهرت او شد؛ هر چند به نظر نمی رسد این شهرت دستاورد مثبتی برای او به همراه داشته باشد چرا که مدیر عامل تیم است و نه سرمربی و از قدیم گفته اند هر کس را بهر کاری ساخته اند. 

مزه کردن پست سرمربیگری برای مدیر عامل آنقدر شیرین بودکه در جریان بازی توصیه های تاکتیکی به تیمش می کرد و چون بازی با استقلال در استادیوم آزادی بود دوربین ها روی مدیر عامل به عنوان سرمربی زوم می کردند و شاید این مزه موجب شود در ادامه مسیر یحیی بهاری تغییر دیدگاه دهد و از این پس به عنوان سرمربی هدایت گر تیم نود ارومیه باشد. 

تیم نود ارومیه در لیگ دسته دوم از ۵ بازی ۱۰ امتیاز کسب کرده و تیم دوم جدول گروه B به حساب می آید و به نوعی می شود گفت این تیم یکی از گزینه های اصلی صعود به لیگ یک به حساب می آید. باید منتظر ماند و دید که آیا او موفق خواهد شد تیم نود ارومیه را به لیگ یک هدایت کند یا خیر که در صورت انجام این کار نشان خواهد داد در مربیگری حرف هایی برای گفتن دارد. 

در فوتبال پست مربی بازیکن داشتیم اما پست مدیر عامل – سرمربی نه که خلق آن مدیون یحیی بهاری مدیر عامل باشگاه نود است؛ البته که امیداوریم در فوتبال ایران بدعت نشود.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مدیر عامل – سرمربی؛ پست جدید در فوتبال ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ