اینترنت هدیه ایرانسل به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۰

0

جشن پایان پاییز با جوایز شگفت‌انگیز ایرانسل

از اول تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰، با شارژ کیف‌پول دیجیتال ایرانسل  و خرید اشتراک اپلیکیشن پیشواز در قرعه‌کشی یک گوشی iPhone 13 شرکت کنید و از هدایا و مزایای دیگر نیز بهره‌مند شوید.

قرعه‌کشی:

  • قرعه‌کشی یک گوشی iPhone 13، با خرید اشتراک ماهانه اپلیکیشن پیشواز ایرانسل به‌مبلغ ۹ هزار تومان، با استفاده از اعتبار کیف‌پول دیجیتال

هدایا و مزایا:

  • ·         ۲ گیگابایت اینترنت هدیه، با اولین شارژ کیف‌پول دیجیتال به‌مبلغ حداقل ۱۰٫۰۰۰ تومان
  • تا ۲۵٪ شارژ  هدیه شگفت‌انگیز دیجیتال (ویژه استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک) با شارژ کیف‌پول دیجیتال

با کیف‌پول دیجیتال ایرانسل، بدون نیاز به رمز دوم و تنها با یک کلیک از خدمات و محصولات متنوع دیجیتال در اپلیکیشن ایرانسل‌من و سایر اپلیکیشن‌های منتخب بهره‌مند شوید و بسته‌های اینترنت ایرانسل را آسان‌تر از همیشه فعال کنید. شما همچنین می‌توانید با شارژ کیف‌پول دیجیتال خود از دنیایی از فیلم، موسیقی، بازی و کتاب در اپلیکیشن چارخونه، بهترین پیشوازهای تماس در اپلیکیشن پیشواز و سرویس پیام پیشواز ایرانسل نیز بهره‌مند شوید.

برای شارژ کیف‌پول دیجیتال ایرانسل کافیست به اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه یا #۱*۶* را شماره‌گیری کنید.

تخفیف‌های میلیونی آخرین یلدای قرن

به مناسبت آخرین یلدای قرن، تخفیف‌های میلیونی برای شماره‌های رند در نظر گرفته شده است. این آخرین فرصت قرن برای خرید یک شماره رند و به‌یادماندنی و بهره‌مندی از حداقل ۵ میلیون تومان تخفیف است. شماره های جذاب طلایی و پلاتینیوم به مدت ۲ هفته از تاریخ ۲۸ آذر تا ۱۲ دی به حراج گذاشته می‌شود و مبلغ تخفیف تعیین‌شده برای هر شماره روی قیمت پایه نمایش داده میشود. شما خریداران میتوانید شماره های جذاب این هفته را در زیر مشاهده و در حراجی آن شرکت کنید.

هدایای ویژۀ ایرانسل برای یلدای سال ۱۳۹۹

بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من، بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی را دریافت کنند. این بسته، از ساعت ۱۸ روز ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ تا ساعت ۱۸ اول دی ماه، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیۀ مکالمه با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ بعدی مکالمه، رایگان است. این طرح، از بامداد ۳۰ آذر ۱۳۹۹ تا ساعت ۲۳:۵۹ این روز، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ