آس: رئال مادرید ترجیح می دهد که هالند تا ۲۰۲۳ در دورتموند بماند

0

رئال مادرید نیوز : بحث آینده ارلینگ هالند در روزهای اخیر داغ شده است. حذف دورتموند از چمپیونزلیگ و نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی این بحث ها را داغ کرده است.

وقتی که هالند پس از بازی مقابل گروترفورث دور استادیوم چرخید و برای هوادران دست تکان داد، همه این رفتارش را نشانه ای برای وداع احتمالی دانستند. البته به نظر می رسد که خود دورتموند هم از این حجم از شایعات و اخبار پیرامون هالند راضی نیست و می خواهد هر چه زودتر به بحث ها پایان بدهد.

چند روز پیش هانس یواخیم واتزکه مدیر باشگاه دورتموند با مینو رایولا وکیل هالند ملاقات کرد. آس گزارش داده است که دورتموند در نظر دارد که به زودی با خود بازیکن هم ملاقات کند تا تکلیف وی مشخص شود. هالند باید تصمیم بگیرد که می خواهد چه کار کند و آیا قصد دارد که حداقل برای یک سال دیگر یعنی تا ۲۰۲۳ در دورتموند بماند یا این که جدا شود.

موضع دورتموند مشخص است، می خواهند که او را حداقل یک  سال دیگر حفظ کنند و حتی حاضرند دستمزدش را به سالی ۱۴ میلیون یورو برسانند که دستمزدی نجومی در سطح باشگاه دورتموند است. بدین ترتیب دورتموند می تواند بندی برای جدایی وی در سال ۲۰۲۳ ایجاد کند.رئال هم از از این گزینه استقبال می کند چرا که مدیران رئال اعتقاد دارند که کریم بنزما قطعا تا سال ۲۰۲۳ نیز می درخشد و بعد از آن می توانند هالند را به عنوان جانشین او بخرند. البته رئال به دورتموند اعلام کرده است که آماده اند تا هالند را بخرند و با پیشنهادهایی که برای وی در تابستان بعدی می رسد، برابری کنند.البته به نظر می رسد که راضی کردن مینو رایولا وکیل هالند اصلا آسان نیست و  خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی رئال برای این کار نقش مهمی خواهد داشت

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: رئال مادرید ترجیح می دهد که هالند تا ۲۰۲۳ در دورتموند بماند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ